ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

پیامک و اس ام اس های غمگین و خسته جدید اسفند ماه 89

پیامک و اس ام اس های غمگین و خسته جدید اسفند ماه 89


www.vitrin-ir.blogsky.com


بی تو امروز به صد غصه و غم زیسته ام
وای اگر فردا زنده بمانم چه کنم ؟؟؟
.
.
.
.
بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم
گرچه می دانم که عمری در غریبی زیستم
رو به روی آینه شب تا سحر غم می خورم
تا بفهمم عاقبت در جستجوی کیستم
.
.
.
.
گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ
.
.
.
.

می خوام یه چیز بگم ، گر چه دوریم ز هم
نمی ذارم توی دلم ، جا بگیره غصه و غم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 90 ،اس ام اس 90 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس درد و رنج ،آف عاشقانه غم و غصه ،مسیج غم و اندوه ،اس ام اس حسرت ،اس ام اس ناراحتی ،پیامک برای وقتی که حال نداری ،تاپ ترین اس ام اس های عاشقانه ،بهترین آفهای غم و غصه ،اس ام اس درد و غم و غصه 2011 ،آف غم و غصه عاشقانه اسفند 89 ،پیامک و اس ام اس های غمگین و خسته


.
.
.
.
نمیدونم نمیدونم چرا امشب پریشونم
میخوام از عشق بخونم باز ، ولی انگار نمیتونم
پر از حرفم ، پر از واژه ، ولی حرفام چه غمگینه
چی میتونه که برداره غبارو از روی سینه
.
.
.
.
من از تبار تیشه‌ام ، با من غمی هست
در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست
جز زخم ، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین
آیا در آن دنیا امید مرهمی هست ؟
.
.
.
.
دیر گاهیست که تنها بودم
قصه ی غربت صحرا بودم
وسعت درد فقط سهم من است
باز هم قسمت غم ها بودم
.
.
.
.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست
بلکه پنهان کردن قلبی است که به بد ترین حالت شکسته شده
.
.
.
.
زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است
بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم
آنقدر می خندم که غم از روی رود
.
.
.
.
اگه دیدی بغض کردی ، ولی دلیل گریه کردن پیدا نمی کنی
‌اگه دنبال جایی می گشتی که داد بزنی
بدون که دل خدا برات تنگ شده ، می خواد صداش کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد