ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس ها و پیامک های توپ و باحال مرامی و رفاقتی اسفند ماه 89

اس ام اس ها و پیامک های توپ و باحال مرامی و رفاقتی اسفند ماه 89


www.vitrin-ir.blogsky.com


در مرام ما هرگز نیست ترک دوست
چون که با او عهد بستیم جان ما همراه اوست
.
.
.
.
به کنج سینه منزل کردی ای دوست
دلم را رهن کامل کردی ای دوست
دلم مستغرق دریای غم بود
مرا مهمان ساحل کردی ای دوست
.
.
.
.
خدایا در فراغ دوست ، بگیر از من دنیا را
اگر بی عشق او باشم ، نبینم صبح فردا را
.
.
.
.
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
.
.
.
.
گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم
در رفاقت تا قیامت پایه ایم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 90 ،اس ام اس 90 ،اس ام اس عشقی ،اس ام اس دوستانه ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،اس ام اس دوستی ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس رفاقتی ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس مرامی ،اس ام اس خراب رفاقت ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس رفیق ،پیامک دوستی ،اس ام اس دوستی و رفاقتی ،اس ام اس بامرام ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس رفیق بازی ،اس ام اس دوست با صفا و با مرام ،اس ام اس دوست ،پیامک دوستانه ،مسیج درباره دوستی و رفاقت ،خراب رفاقت ،آف رفاقتی ،اس ام اس رفاقت و دوستی ،اس ام اس لوتی ،اس ام اس نابود رفاقت ،اس ام اس رفیق باحال ،اس ام اس جدید در مورد دوست و رفیق ،اس ام اس رفاقتی جدید ،اس ام اس 2011 ،جملات عاشقانه و دوستانه اسفند 89 ،اس ام اس اسفند 89 ،آف دوستانه اسفند 89 ،اس ام اس برای رفیق و دوست بامرام فروردین 90

اگر بر جای من غیری گزیند دوست ، حاکم اوست
حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزینم
.
.
.
.
در عالم رفاقت محبت تقدیمت میکنم
تا در بیگانگی فردا فراموشم نکنی
.
.
.
.
خدایا تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند چیز دیگری از او نبینم
.
.
.
.
عالمی خوشتر از آن نیست که من باشم و دوست
این بهشتی است که در عالم امکان من است
.
.
.
.
بهر امتحان ای دوست ، گر طلب کنی جان را
آنچنان بر افشانم ، کز طلب خجل مانی
.
.
.
.
با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم
در وفای ما نکن شک گر چه دور افتاده ایم
.
.
.
.
دوست شایسته مثل عطر فروشه
اگه چیزی از عطرش بهت نده ، بوی عطرش بهت میرسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد