ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

آخرین و جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و دلبری اسفند ماه 89

آخرین و جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و دلبری اسفند ماه 89


www.vitrin-ir.blogsky.com


با سلام، شما برنده ی یک عدد بوسه از بانک لب ما شدید !
بفرستیم یا میایید میبرید ؟
.
.
.
.
بیا دنیا رو قسمت کنیم
آسمون واسه تو ابراش واسه من
دریا واسه تو موجاش واسه من
خورشید واسه تو ماه واسه من
اصلا دنیا مال تو ، تو مال من
.
.
.
.
دوستم داری یا نداری منتظر جوابتم
قسم به قلب عاشقم یه جورایی خرابتم
چیزی نگو من میدونم ، داری بهونه میگیری
حالا جریمت میکنم ، سه بار بگو دوستم داری !!!
.
.
.
.
از دوستت دارم نوشتم ؛ پاره کردی
احساس زیبای مرا آواره کردی
گفتم بدون شاه عشقت کیش و ماتم
ماتم چطور این عاشقی‌ را چاره کردی ؟؟؟

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه اسفند 89 ،اس ام اس اسفند 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،پیامک دوست دارم ،اس ام اس درهم عاشقانه ،تاپ ترین اس ام اس های 89 ،اس ام اس کمیاب ،اس ام اس عاشقانه بیست ،تاپ ترین اس ام اس ها و پیامک های دی 89  ،تاپ ترین اس ام اس های عاشقانه ،به روز ترین اس ام اس ها ،اس ام اس عاشقانه جدید ،دوبیتی های عاشقانه ،تک بیتی های عاشقانه ،جملات عاشقانه جدید ،بهترین جملات عاشقانه ،زیباترین اس ام اس های عاشقانه جدید ،اس ام اس 2011 ،اس ام اس عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2011 ،آف عاشقانه اسفند 89 ،اس ام اس بهمن ماه ،اس ام اس های عاشقانه جدید اسفند ماه ،جملات و پیامک جدید و عاشقانه ،سری جدیدی اس ام اس های عاشقانه ،اس ام اس های عاشقانه 27 بهمن 89 ،sms asheghane ،اس ام اس عاشقانه توپ
خوب دیگه تو راحت تو خونه نشستی ولی من الان تو تعمیرگاهم
میدونی چرا ؟
چون خرابتم.
.
.
.
من که بروم جا برای خیلی ها باز می شود توی دلت
انگار زیادی جا گرفته ام
.
.
.
.
می مونم یه هم نفس برای تو
می ریزم زندگیمو به پای تو
میخونم از عشق بی مثال تو
نمیشه غافل باشم از حال تو
.
.
.
.
عشق فنا شدن نیست ، فدا شدن است
.
.
.
.
تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته
یه لحظه با تو بودن قشنگتر از بهشته
.
.
.
.
دست و پایی می توان زد ، بند اگر بر دست و پاست
وای بر جان گرفتاری که بندش در دلست
.
.
.
.
قشنگترین خاطره هام با تو و از تو گفتنه
آرامش وجود من صدای تو شنیدنه
.
.
.
.
از تو سرودن پایکوبی قطره هاست
در جشن تولد باران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد