ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس ها و پیامک های دوری و فاصله اسفند ماه 89

اس ام اس ها و پیامک های دوری و فاصله اسفند ماه 89


بر دوش دلم بار غمت سنگین است
دور از تو همیشه قلب من غمگین است
.
.
.
.
نمیتونم دورت کنم لحظه ای از رویاهام
تو مثل خالکوبی هستی تو تک تک خاطره هام
از کی داری دور میشی ؟؟؟ از من که میمیرم برات ؟؟؟
از منی که دل ندارم ، برگی بیفته سر رات
.
.
.
.
چه قدر فاصله اینجاست بین آدمها
چه قدر عاطفه تنهاست بین آدمها
کسی به حال شقایق دلش نمی سوزه
و او هنوز شکوفاست بین آدمها

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها:برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس دی ماه ،اس ام اس دوری ،آف عاشقانه دوری ،پیامک دوری ،مسیج دوری ،اس ام اس عاشقانه فاصله ،اس ام اس دوری عشق ،جملات دوری و فاصله ،جدیدترین اس ام اس های دوری ،اس ام اس دوری و فاصله 2011 ،اس ام اس عاشقانه دوری 2011 ،اس ام اس های عاشقانه دوری اسفند 89 ،اس ام اس و آف دوری و فاصله ،sms asheghane ،sms dori o fasele ،اس ام اس و پیامک دوری و فاصله
فاصله ها عشق های کوچک را از بین می برد و عشق های بزرگ و واقعی را تداوم می بخشد
مثل باد که شمع را خاموش و آتش را شعله ور می سازد
.
.
.
.
دل نزد توست اگرچه دوری ز برم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگرچه جایی دگرم
.
.
.
.
دنیا به من یاد داد دوری کسی را که دوستش دارم ، تحمل کنم
اما وفا به من یاد داد کسی را که دوست دارم هرگز فراموش نکنم
.
.
.
.
به گمانت نرسد مهر تو در این دل نیست
چونکه در قلب منی دوری تو مشکل نیست
.
.
.
.
نمیدونم وقتی خواب بودم ، کی مداد رنگیش رو برداشت و فاصله ها رو پررنگ کرد
.
.
.
.
در گریز ناگزیر لحظه ها ، طاقتم از دوریت فرسوده شد
قلب من در این کبود تلخ و سرد از فراقت بارها پژمرده شد
.
.
.
.
ز چشمت اگر چه که دورم هنوز
پر از اوج عشق و غرورم هنوز
قبول است عمر خوشی ها کم است
ولی با توام پس صبورم هنوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد