ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

مسیج ها و اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب اسفند ماه 89

مسیج ها و اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب اسفند ماه 89


www.vitrin-ir.blogsky.com


تو بارانی و من باران پرستم، تو دریایی و من امواجت هستم، اگر روزی بپرسی باز گویم تو من هستی و من نقش تو هستم

 
***
 

عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است که بدانی هرگز به تو تعلق ندارد


***
 
دل اگر روزی گرفتارت شود، عاشق آن چشم بیدارت شود، خریدار نازت شود، تو جوابش را چگونه میدهی؟
 

***
 

سکوت من فردای بلند دوست داشتن توست، دوست داشتن تو افسانه نیست باورش کن...

 بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس عاشقانه و غمگین اسفند 89، پیامک دلشکسته ها، شعر غمگین، دوبیتی عاشقانه قشنگ، اس ام اس روز، اس ام اس داغ امروز، اس ام اس نایاب، اس ام اس ناب عاشقانه، اس ام اس 89، پیامک 89، مسیج آخر 89، اس لاو و داغ آخر بهمن 89، پیامک 2011


 

کندوی باغ هستی بی تو عسل نداره، بی تو کتاب عشق ضرب المثل نداره

 

***

 

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه میدانی تو از دیروز، چه میدانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

 

***

 

تو با من باشو بگذار عالمی از من جدا گردد، چو یکدم با تو بنشینم دل از هر غم جدا گردد

 

***

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم، با اشتیاق دیدنت دل را فدایت میکنم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد