ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جدیدترین اس ام اس ها و آف های بی وفایی آخر بهمن ماه 89

جدیدترین اس ام اس ها و آف های بی وفایی آخر بهمن ماه 89



بوسه ات طعم بی وفایی داشت
خنده ات رنگ بی صدایی داشت
در دو چشمت نبود تصویرم
گویی آن چشم ، دگر خدایی داشت
.
.
.
.
آخرین دیدار ما چون خنجری بر وجودم خودنمایی میکند
رفتنت ای بی وفای دل سیاه این دلم را غرق آتش میکند
.
.
.
.
ای دل بی یارم ، تنها کس و کارم
دیدی ازم دل کند ، اونکه دوسش دارم
اونکه یه عمری بود ، غصه شو می خوردم
دیدی چه راحت گفت ، من تو دلش مردم
.
.
.
.
کشم جفای تو تا عمر باشدم , هر چند
وفا نمیکند این عمرها وفای تو را

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،اس ام اس پاییزی ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،بی وفایی ،اس ام اس بی وفایی ،پیامک بی وفایی ،آف بی وفایی ،اس ام اس یار بی وفا ،اس ام اس وفاداری ،مسیج وفا و وفاداری ،اس ام اس بی وفایی کردن ،جدیدترین اس ام اس های بی وفایی ،اس ام اس های عشق بی وفا ،اس ام اس بی وفایی 2011 ،اس ام اس عاشقانه بی وفایی 2011 ،اس ام اس های عاشقانه بی وفایی بهمن 89  ،آف عاشقانه بی وفایی آخر بهمن 89 ،جدیدترین اس ام اس ها و آف های بی وفایی
تو که قصد جدایی کرده بودی
خیال بی وفایی کرده بودی
چرا با این دل خوش باور من
زمانی آشنایی کرده بودی
.
.
.
.
ناه من گناه بی گناهیست
تمام هستی ام غرق سیاهیست
به هر کس دل دادم بی وفا شد
چو پابندش شدم از من جدا شد
.
.
.
.
رفتی دلم شکستی این دل شکسته بهتر
پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر
من انتقام دل را هرگز نگیرم از تو
این رفته راه ناحق در خون نشسته بهتر
.
.
.
.
تو که رفتی پریشون شد خیالم
همه گفتند که من دیوانه حالم
نمیدانند که این دیوانه در فکر شفا نیست
که هرچی باشه اما بی وفا نیست
.
.
.
.
یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند
.
.
.
.
اتل متل تو ماهی
غم نخوری الهی
برات پیامک نوشتم
نگی که تو بی وفایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد