ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

سری جدید اس ام اس های عاشقانه آخر بهمن ماه 89

سری جدید اس ام اس های عاشقانه آخر بهمن ماه 89



دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نیست
ولی حرفی که از ته دل باشه میتونه آدم بزرگی بسازه !
.
.
.
.
هیچکس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی به کسی ببخشید
و هیچکس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخندی نیاز نداشته باشد
.
.
.
.
سازمان محیط زیست :
از گلهایی که غنچه نمیدن ، خواهشمندیم حداقل پیام بدن
.
.
.
.

مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت باشن

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،پیامک دوست دارم ،اس ام اس درهم عاشقانه ،تاپ ترین اس ام اس های 89 ،اس ام اس کمیاب ،اس ام اس عاشقانه بیست ،تاپ ترین اس ام اس ها و پیامک های اسفند 89  ،تاپ ترین اس ام اس های عاشقانه ،به روز ترین اس ام اس ها ،اس ام اس عاشقانه جدید ،دوبیتی های عاشقانه ،تک بیتی های عاشقانه ،جملات عاشقانه جدید ،بهترین جملات عاشقانه ،زیباترین اس ام اس های عاشقانه جدید ،اس ام اس 2011 ،اس ام اس عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2011 ،آف عاشقانه آخر بهمن 89 ،اس ام اس بهمن ماه ،اس ام اس های عاشقانه جدید بهمن ماه ،جملات و پیامک جدید و عاشقانه ،اس ام اس های عاشقانه 19 بهمن 89 ،سری جدیدی اس ام اس های عاشقانه
بیا ای بهترین درمان قلبم
مداوا کن غم پنهان قلبم
قسم بر خالق دلهای عاشق
تو هستی آخرین سلطان قلبم
.
.
.
.
اگر بدانم اشکهایم گل زندگیت را آب میدهد همیشه گریه می کنم تا تو زندگی کنی
.
.
.
.
شوریده و آزرده دل و بی سر و پا من
در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم اگر هست
جانا به خدا من به خدا من به خدا من
.
.
.
.
سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه !
.
.
.
.
نمی دانم کجایی در چه حالی ؟
ترا گم کرده‌ام در این حوالی
نمی خواهم بگویی پاسخم را
چه شد پایان آن عشق خیالی ؟؟؟
.
.
.
.
حال من خوبه و عشقم گر چه دورم از وصالت !!!
واسه من کافیه رویات ، واسه من بسه خیالت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد