ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه جدید و دسته اول اسفند ماه 89

اس ام اس های عاشقانه جدید و دسته اول اسفند ماه 89


پاکترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست ! چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند .
 
.
.

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من /  بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من .
 
.
.

اگهی فوری : به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم !
 
.
.

عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند / سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند / گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم / گوش کن قلب من از دور تو را می خواند .
 
.
.

تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم / اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم .
 
.
.

من به یادت آه را بر روی غم حک میکنم تا بدانی انتظار دوست یعنی اوج عشق .
 
.
.

خوب من ، کاش از این فاصله حس می کردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند .
 
.
.

رو به قبله می نشینم ، خسته با حالی عجیب / از ته دل می نویسم ، انت فی قلبی عزیز .
 
.
.

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم / بشمار لحظه  لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم .

.
.

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند ، انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است ، برای رسیدن به تو .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


.

در دفتر دل یاد تو سرمشق من است /  یادم نرود یاد تو تکلیف من است .
 
.
.

دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست .
 
.
.

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش دلم یک لحظه از تو جدا نیست .
 
.
.

هر صبح که خورشید سر از خاک در آرد / دیوانه دلم ، حسرت دیدار تو دارد .
 
.
.

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .
 
.
.

باز شب شد و من ناله سرایم / از عشق تو دلبر دگر نا ندارم / کی میشود آیی به سویم نازنینم / تا شب رود و من به سویت آیم .
 
.
.

دلهره هایت را از یاد ببر ، اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به آسمان دارد .
 
.
.

برای اینکه گلی بخنده ، حتما باید ابری گریه کنه ، ابرتم گلم ، همیشه بخند .
 
.
.

وقتی گفتی به اندازه ی تمام برگهای درخت سیب خونمون دوستت دارم ، اونقدر خوشحال شدم که فراموش کردم زمستونه !
 
.
.

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنون / غیر از تو ورود دیگران در قلبم / عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع .

.
.

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ،  پس با تمام سکوتم دوستت دارم .
 
.
.

زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست ، چرا که آدمها هر لحظه در طپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند .
 
.
.

یارانه ی محبت هاتو قطع نکن ، من زیر خط فقر مهربونیاتم !
 
.
.

اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم / ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم .
 
.
.

تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست / گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست .
 
.
.

هر صدفی لیاقت داشتن مروارید رو نداره ، یادت باشه واسه هر صدفی مروارید نشی !

.
.

لحظه هایی هست که دلم واقعا برایت تنگ میشود ، من اسم این لحظه ها را " همیشه " گذاشته ام .
 
.
.

سخن عشق تو بی آنکه برآید به زبانم / رنگ رخساره خبر میدهد از حال نهانم / گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم / باز گویم که عیان است ، چه حاجت به بیانم .
 
.
.

لامارتین شاعر فرانسوی میگه : تو را دوست دارم بدون هیچ علتی ، محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا .
 
.
.

گفتم نرو بی تو دلم وا نمی شود / یک پلک زدن شبی را تا نمی شود / رفتی ، در غربت و تنهایی دلم شکست / برگرد کسی مثل تو پیدا نمی شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد