ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

پیامک ها و اس ام اس های فراموشی جدید

پیامک ها و اس ام اس های فراموشی جدید


ای نشسته درخیال من ، فراموشم مکن
با فراموشی و تنهایی ، هم آغوشم مکن
زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن
زنده ام با سوز و ساز خویش ، خاموشم مکن
هر چه می خواهی بکن اما فراموشم مکن
.
.
.
.
 من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد آشنا دیوانه است
می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتن من شاد باش
از عذاب دیدنم آزادباش
گر چه تو تنها تر از ما می روی
آرزو دارم ولی عاشق شوی
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی بر خوردهای سرد را
.
.
.
.
دنیا به من یاد داد دوری کسی را که دوستش دارم ، تحمل کنم
اما وفا به من یاد داد کسی را که دوست دارم هرگز فراموش نکنم
.
.
.
.
در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی
رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن
یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس دی ماه ،اس ام اس فراموشی ،آف عاشقانه فراموشی ،مسیج فراموشی ،اس ام اس برای کسی که فراموشت کرده ،اس ام اس و آف از یاد رفتن ،اس ام اس فراموش شدن ،پیامک از یاد رفتن و فراموشی ،اس ام اس بی خیال شدن ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه فراموشی 2011  ،آف عاشقانه فراموشی بهمن 89 ،اس ام اس های از یاد بردن بهمن 89 ،مسیج برای فراموش کردن ،اس ام اس عاشقانه فراموشی 16 بهمن 89  ،پیامک فراموشی 17 بهمن 89
رسم دنیا فراموشی است ، اما تو فراموش نکن کسی درلا به لای زمان به یاد توست
.
.
.
.
دلم می خوست بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز
اما حالا دلم می خواهم بهانه ای باشد برای فراموش کردن تو
.
.
.
.
گفته بودم بعد از این باید فراموشش کنم
دیدمش از یاد بردم گفته های خویش را
تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا
گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را
.
.
.
.
برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست !
.
.
.
.
این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم
.
.
.
.
هروقت تونستی برف رو سیاه کنی ، کلاغ را سفید
هروقت تونستی آتش را ببوسی ، در آب نفس عمیق بکشی
هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی ، شادیه غم را ببینی
اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد
.
.
.
.
می نویسم نامه ای با برگ زیتون
فراموشم نکن ای دوست شیطون
.
.
.
.
حافظه‌ام همه چیز و همه کس را فراموش می‌کند
خسته شدم بس که سائیدمش و تو هر بار نمایان‌تر شدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد