ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

پیامک و اس ام اس های غم و اندوه جدید بهمن ماه 89

پیامک و اس ام اس های غم و اندوه جدید بهمن ماه 89


هیچوقت به کسی که غم سنگینی دارد نگو می دانم چه حالی داری
چون در واقع نمی دانی
.
.
.
.
تو این دنیای پر غصه بیا لبخند من باش
بزار باور کنم هستی ، نشاید و نه ایکاش
.
.
.
.
بود غم در دلم ، بسیار بسیار
نمی پرسی که چونی ، ای دل افگار
اگر پرسی ، برایت می شمارم
غم دل را چو نی ، با ناله ی زار
.
.
.
.
وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی
وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه
وقتی دلت خواست ازغصّه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس درد و رنج ،آف عاشقانه غم و غصه ،مسیج غم و اندوه ،اس ام اس حسرت ،اس ام اس ناراحتی ،پیامک برای وقتی که حال نداری ،تاپ ترین اس ام اس های عاشقانه ،بهترین آفهای غم و غصه ،اس ام اس درد و غم و غصه 2011 ،آف غم و غصه عاشقانه بهمن 89
گریه کردم تا بدونی زندگی بی غم نمی شه
اگه دستمو بگیری از غرورت کم نمی شه
.
.
.
.

غم دانه دانه می افتد روی صورتم
شور است طعم نبودنت !
.
.
.
.
گاهگاهی که به درد دل خود میخندم
خلق دارند تصور که دلی خوش دارم
.
.
.
.
روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست
در حمل بار غصه هایت با شوق شرکت میکنم
.
.
.
.
زیر باران بیا قدم بزنیم
حرف نشنیده ای به هم بزنیم
چتر را تا کنیم و خیس شویم
لحظه ای پشت پا به غم بزنیم
.
.
.
.
گل عشق تو هستم شبنمم باش
دلم دنیای زخمه مرهمم باش
ز درد بی کسی قلبم شکسته
تو شهر بی کسی ها همدمم باش
.
.
.
.
این هوا هوای دلگیریست
فصل قلبم پاییزیست
آسمان قلبم ابریست
دلم گرفته ، این چه دردیست ؟
.
.
.
.
شبی به دست من از شوق سیب دادی تو
نگو که چشم و دلم را فریب دادی تو
تو آشنای دل خسته ام نبودی حیف
و درد را به دل این غریب دادی تو
.
.
.
.
دوای درد مرا هیچ کس نمی فهمد
فقط بگو به طبیبان دعا کنند مرا
.
.
.
.
دلی سرشار از غم دارم امشب
دلم تنهاست ماتم دارم امشب
غم آمد غصه آمد ماتم آمد
تو را در این میان کم دارم امشب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد