ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

مسیج و پیامک عاشقانه دلتنگی جدید نیمه دوم بهمن ماه 89

مسیج و پیامک عاشقانه دلتنگی جدید نیمه دوم بهمن ماه 89



دلم تنگ یک شاهکار است و بس
و عشقم پی راهکار است و بس
اسیر دو چشم سیاه است و بس
و گویم که عشقم چو ماه است وبس
.
.
.
.
فقط کسی دلتنگی رو درک می کنه که طعم وابستگی رو چشیده باشه
.
.
.
.
خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق ، الوده به صد رنگ است
.
.
.
.
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس دلتنگی ،آف عاشقانه دلتنگی ،پیامک دلم برات تنگ شده ،مسیج دلتنگی ،جدیدترین اس ام اس ها و آفهای دل گرفته و دل تنگ  ،اس ام اس برای کسی که دلت براش تنگ شده  ،اس ام اس دلتنگی 2011 ،اس ام اس عاشقانه دلتنگی 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشق دلتنگ 2011  ،اس ام اس بهمن ماه ،آف عاشقانه دلتنگی بهمن 89 ،اس ام اس و پیام دلتنگی 15 بهمن 89
دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد
دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند
دلم برای تو تنگ است
.
.
.
.

باز هم با نام تو افسانه اى گلریز شد
باز هم در سینه ام عشق تو شور انگیز شد
باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگیر میشوم
باز هم با یاد تو سر شار رویا میشوم
.
.
.
.
اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد
.
.
.
.
هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم
.
.
.
.
دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ
نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ
.
.
.
.
لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود
من اسم این لحظه ها را همیشه گذاشته ام
.
.
.
.
دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم
.
.
.
.
ما که همسایه ی اشکیم ولی با دل تنگ
گر لبی خنده زند یاد شما می افتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد