ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری امروز جمعه 8 هشتم بهمن ماه 89

جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری امروز جمعه 8 هشتم بهمن ماه 89


یک بار یک معتاد یک تلفن پیغام گیر میخره داخل تلفن پیغام میزاره(هشتم ولی خشتم)

.
.
.

از یه یارو می پرسن:اگه گفتی خط وسط قرص برای چیه ؟ میگه برای اینکه وقتی تو گلوم گیر کردبا پیچ گوشتی بدم بره پایین

.
.
.


یارو میره مغازه میگه آقا ببخشید جوراب نخی دارید؟

صاحب مغازه میگه بله.یارو میگه پس لطف کنید دو نخشو بدید!

.
.
.


یارو خودشو میزنه به اون راه گم میشه

.
.
.

یارو زنگ می زنه به دوست دخترش... خانومه (صدای ضبط شده) می گه : مشترک مورد نظر در دست رس نمی باشد... یارو می گه اونو ولش کن از خودت بگو !.!.!


بقیه اس ام اس ها و جک های خنده دار امروز در ادامه مطلب...از دست ندید


به یارو میگن چرا عقب عقب راه میری ؟ میگه :آخه به من میگن از پشت سر شبیه آلن دلونی

.
.
.

یه روز یه یارو یه شماره تلفن پیدا می کنه زنگ میزنه میگه آقا من شماره شما رو پیدا کردم آدرس بدید تا براتون بیارم

.
.
.


یه روز یه یارو زنگ می زنه 118 میگه : ببخشید شماره علی آقا رو دارید . یارو میگه:نه. یارو می گه پس من میخونم شما یادداشت کنید

.
.
.

یه روز یه یارو میره خرشو بفروشه وسط راه خوابش میبره وقتی بیدارمیشه می بینه خره داره پولارو میشمره

.
.
.

.
.
.


یارو بعد از فوتش در وصییتنامه اش می نویسد,

من هیچ نماز قضایی ندارم, فقط برام 20 سال وضو بگیرید.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد