ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه امروز بهمن 89، پنج شنبه 7 هفتم بهمن ماه

اس ام اس های عاشقانه امروز بهمن 89، پنج شنبه 7 هفتم بهمن ماه



مردم فکر میکنند آسمان آبیست
ولی من فکر میکنم آسمان مشکی است
زیرا آسمان را در چشمان تو دیدم
.
.
.
.
یک نفر هست که از پنجره ها
نرم و آهسته مرا می خواند
گرمی لهجه ی بارانی او
تا ابد توی دلم می ماند
.
.
.
.
اگه بارون و بیابون منو گم کرده تو چشماش
گاهی وقتا مهربون شو ،گاهی وقتا یاد من باش

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس دی ماه ،آف عاشقانه بهمن 89 ،پیامک دوست دارم ،اس ام اس درهم عاشقانه ،تاپ ترین اس ام اس های 89 ،اس ام اس کمیاب ،اس ام اس عاشقانه بیست ،تاپ ترین اس ام اس های عاشقانه ،به روز ترین اس ام اس ها ،اس ام اس عاشقانه جدید ،دوبیتی های عاشقانه ،تک بیتی های عاشقانه ،جملات عاشقانه جدید ،بهترین جملات عاشقانه ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2011 ،اس ام اس 2011 ،اس ام اس عاشقانه 2011 ،اس ام اس های عاشقانه بهمن 89 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن ،اس ام اس های عاشقانه 6 بهمن 89
وقتی میانه چشم هایت رقبتی نیست
دیگر برای دل سپردن فرصتی نیست
بگذار تا عاشق ترین مردم بدانند
بین من و دستانت هیچ نسبتی نیست

.
.
.
.
لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی
لحظه ای با من باش تا ابد در دل من مهمانی

.
.
.
.

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک نیست تو بزرگی
.
.
.
.
بی تو بی عشق تو , ای باغ گل افشان بهشت
شاخ خشکیده بی برگ تهی از بارم
بی تو بی عشق تو , دلمرده تر از مردابم
بی تو بی یاد تو , سرگشته تر از پرگارم

.
.
.
.
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن
برای عشق زندگی کن ولی عاشقانه زندگی کن

.
.
.
.
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم ؟

.
.
.
.
باران بهانه بود ، که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی
.
.
.
.
زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن :
اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه
.
.
.
.
گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !
چه فرقی میکند وقتی منتظر تماس تو نباشد
.
.
.
.
یک نفر هست که از پنجره ها نرم و آهسته مرا می خواند
گرمی لهجه ی بارانی او تا ابد توی دلم می ماند

.
.
.
.
تنها صدای قلب تو حرمت خون منه
کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه

.
.
.
.
5 راه برای فراموش کردن اونی که خیلی دوستش داری :
1 -
2 -
3 -
دنبال چی میگردی ؟؟؟ می‌کشمت اگه بخوای فراموشم کنی !!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد