ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه جدید بهمن 89 SMS Jadid Love Bahman

اس ام اس های عاشقانه جدید بهمن 89 SMS Jadid Love Bahman


بی تو دلگیرترین پاییزم،بی تو از غم و غصه لبریزم

بخدا هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

بپذیر این غزل ناچیزم

 

* * * * * * * * * * * *

زمانی کوه بودی حالا آدم شدی !

میرسیم به هم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

بالاتر از آسمان جایی نیست

زیباتر از گل چیزی نیست

قشنگتر از عشق حرفی نیست

عزیزتر از تو کسی نیست

 

* * * * * * * * * * * *

دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم / در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم / سرسبز تر از آتش نمرود شدم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

انسان ها یک به یک در خاک رفتند / یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک / خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند . . .

 

* * * * * * * * * * * *

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . .

 

* * * * * * * * * * * *

عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای.

 

* * * * * * * * * * * *

دلم در حلقه ی غم ها نشسته ، زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست ، تو را می خواهم و این ها بهانه ست

 

* * * * * * * * * * * *

فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی ،

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته …

 

* * * * * * * * * * * *

فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی

یه عالمه اس ام اس جدید و توووپ دیگه در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عشقولانه 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن، اس ام اس های جدید عاشقانه روز، اس ام اس احساسی عاشقانه 2011، اس ام اس جدید 2011، اس ام اس باحال و احساسی غمگین بهمن 89، اس ام اس عاشقانه تک اس ام اسی، اس ام اس دی ماه، اس ام اس کریس مس، اس ام اس مخصوص عاشقا، عاشقانه ترین، متن شعرعاشقانه دی1389، اس ام اس عاشقانه 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 89، sms عاشقانه بهمن 89، sms عاشقانه 2011، sms bahman asheghane، sms love bahman،اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس بهمن 1389، اس های عاشقانه و ناز ماه بهمن 89، اس ام اس های اخر ماه دی 1389، اس ام اس عشق و لانه، ، اس های love، مسیج های لاو جدید، smse لاو احساسی، اس ام اس احساسی و گریه دار عاشقانه، اس اما س های عاشقانه، اس اما س های عاسقانه، اس ام اس عاشقانه فارسی، اس ام اس پارس، sms love، پیامک بروز عارفانه، اس عشقولانه، اس ام اس عاشقا، جدیدترین اس های با حال روز، اس روز، بهترین اس ام اس های عاشقانه هفته آخر

همیشه یاد داشته باش تا به فراموشی بسپاری

آنچه را که اندوهگینت میسازد

اما هرگز فراموش نکن تا به یاد داشته باشی

آنچه را که شادمانت میسازد

 

* * * * * * * * * * * *

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

 

* * * * * * * * * * * *

وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیباییهات

.

.

.

بی تو ترک برداشته ام و به هر بهانه ای ، دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها و سکوتم را بغض می کنم تا نشنوند صدای شکستنم را

 

* * * * * * * * * * * *

گرچه پایان راه ناپیداست

من،به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

 

* * * * * * * * * * * *

به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر

 

* * * * * * * * * * * *

بگو دردی زپشت دردخیزد..

هزاران دشنه باجانم ستیزد

.بگو فتوا دهد عالم به قتلم.

مگر عشق از وجودم می گریزد؟

 

* * * * * * * * * * * *

هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما جای خالی تو پر نشد

آیا تو از جنس بی نهایت بودی ؟

 

* * * * * * * * * * * *

به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای

 

* * * * * * * * * * * *

فاصله را بگو به خود نبالد.

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند

 

* * * * * * * * * * * *

نبودنت ، حجم بیشتری از قلبم را ، نسبت به بودنت تسخیر کرده


.

.

.

خیلی ها میگن دوری و دوستی، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی!

 

* * * * * * * * * * * *

قلب من در هر زمان خواهان توست / این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام / این نگاهم در پی درمان توست ...!

* * * * * * * * * * * *

گر تو گرفتارم کنی / من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی / در اوج بیماری خوشم . .

 

* * * * * * * * * * * *

یارانه محبت هاتو قطع نکن ، من زیر خط فقر مهربونیاتم !

 

* * * * * * * * * * * *

سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت

و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد . .

 

* * * * * * * * * * * *

چندیست که عشق تحقیر شده است / و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

گناه ، هوس ، بازیچه / چون قفل به گردنش زنجیر شده است . . .

* * * * * * * * * * * *

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

* * * * * * * * * * * *

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم . . .

* * * * * * * * * * * *

به امید نگاهت ایستادن، به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است، دهان کوچکت را بوسه دادن

 

* * * * * * * * * * * *

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد