ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جملات زیبا و خنده دار پشت ماشینی و پشت کامیونی

جملات زیبا و خنده دار پشت ماشینی و پشت کامیونی


التماس 2A
.

.
.
.
به مادرت رحم کن کوچولو
.
.
.
.
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟؟
صبر کن هر وقت من از راه رسیدم اونوقت بیا
.
.
.
.
شمع بزم محفل شاهان شدن ذوقی ندارد
ای خوش آن شمعی که روشن میکند ویرانه ای را
.
.
.
.
ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا ؟؟؟
غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزند

بقیه در ادامه مطلب..از دست ندید

برچسب ها : جملات پشت کامیون و خاور ،جملات عشقی و مرامی و باحال پش کامیون  ،تیکه های پشت کامیون ،جملات باحال ،طنز پشت کامیونی ،مجموعه جملات پشت کامیونی ،نوشته های جالب و فلسفی و عشقی و طنز پشت کامیونی ،نوشته کامیون ،جملات قشنگ پشت کامیون ،جمله های جالب پشت ماشین ،بهترین جمله های پشت کامیون ،جملات لوتی و مرامی پشت کامیون ،جمله های همسفر جاده ها بهمن ماه 89 اسفند ماه 89

با یادت همیشه در سفرم
.

.
.
.
از عشق تو من مرغم ، باور نداری قد قد !!!
.
.
.
.
عشق من ، دارم میام !
.
.
.
.
من و تو تا آخر عمر کاروان جاده هائیم
.
.
.
.
عشق من فقط تویی وولوو جونم !!!
.
.
.
.

اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه
.
.
.
.
بپر بالا گیر نمیاد
.
.
.
.
یه بار پریدی موتوری ، دوبار پریدی موتوری ، آخر می افتی موتوری
.
.
.
.
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری
.
.
.
.
آدم دیوانه را بنگی بس است
خانه پرشیشه را سنگی بس است
.
.
.
.
رود میرود اما ریگذارش میماند
.
.
.
.
بحث 30 یا C ممنوع !
.
.
.
.
بهتر ازمن چه کسی
جواب : به تو چه فزولی ؟
.
.
.
.
جرم به دنیا آمدن
شهرت = پشیمان
نشانی = بی نشان !
.
.
.
.
تا جام اجل نکردم نوش
هرگز نکنم تو را فراموش
.
.
.
.
تاکسی نارنجی ، از من نرنجی !
.
.
.
.
جون من داداش یه خورده یواش !
.
.
.
.
داداش مرگ من یواش
امان از دست گلگیرساز و نقاش
.
.
.
.
در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای
سرپیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای ؟
.
.
.
.
دلبری دارم چومار عینکی
خوشگل و زیبا ولی کم پولکی !
.
.
.
.
دودوتا هفت تا کی به کیه !
.
.
.
.
زندگی بدون عشق مثل ساندویچ بدون نوشابه است
.
.
.
.
ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود
ز شهر و خانه ام آواره بنمود !
.
.
.
.
شب و روز رانندگی کار من است
از خطر باکی ندارم چون خدا یار من است
.
.
.
.
گلگیرم ولی گل نمیگیرم !
.
.
.
.
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی
چرا باید شود طفلی ، ز روز امتحان غافل !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد