ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس ها و پیامک های سرکاری جدید سری بهمن ماه 89

اس ام اس ها و پیامک های سرکاری جدید سری بهمن ماه 89


میتونی تصور کنی با هم لب دریا نشستیم ؟
 میتونی تصور کنی که با هم به یه سفر طولانی رفتیم ؟ 
اما نمیتونی تصور کنی که آشپزی با تک ماکارون چقدر راحته
.
.
.
.
قلب من


دل من


جیگر من


خلاصه همه وجودم درد میکنه ، باید برم دکتر !
.
.
.
.
ببخشید بیدارت کردم !!!
چند وقته این معمای گیج کننده مثل خوره به جونم افتاده :
اگه به صبحانه میگیم صبحونه و به هندوانه میگیم هندونه
پس چرا به پروانه نمیگیم پروونه ؟

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
برچسب ها : اس ام اس سرکاری جدید ،جدیدترین اس ام اس های سرکاری ،اس ام اس ضدحالی ،اس ام اس حالگیری ،اس ام اس سرکاری 89 ،اس ام اس سرکاری 2011 ،اس ام اس سرکاری توپ ،اس ام اس 89 ،اس ام اس های سرکاری بهمن 89 ،اس ام اس بهمن 89 ،اس ام اس بمب ،پیامک سرکاری ،آف سرکاری ،اس ام اس جدید ،سری جدید اس ام اس های سرکاری ،اس ام اس توپ سرکاری ،اس ام اس های مهر 89 ،اس ام اس آنتی حال ،اس ام اس های خنده دار و باحال ،مسیج سرکاری ،سرکاری ،اس ام اس سرکاری پاییز 89 ،پیامک ضدحال ،اس ام اس ردیف و سرکاری ،جوک ،جوک جدید ،جدیدترین جوکها ،لطیفه ،جک 89 ،جوک توپ ،جوک جدید 89 ،جوک 89 ،مطالب خنده دار ،جوک 2011 ،جک 2011 ،جک جدید 2011 ،اس ام اس خنده دار 89 ،جوک های اسفند 89 ،جوک و اس ام اس مهر ،جوک بمب خنده ،جوک کرکره خنده ،جوک باحال ،سری جدید جوک ،جوکهای جدید و دست اول ،جوکهای 89 ،جک بازار ،خنده بازار ،دو بیتی طنز ،آف سرکاری جدید ،اس ام اس کرکره خنده ،اس ام اس سرکاری دی ماه 89 ،اس ام اس های سرکاری زمستان ،پیامک و مسیج و آف سرکاری دی ماه 89 ،پیام سرکاری ،اس ام اس سرکاری نصفه شب ،اس ام اس سرکاری ،تاپ ترین اس ام اس های سرکاری ،اس ام اس و پیامک سرکاری جدید ،آف سرکاری بهمن 89
.
سوال روان شناسی :
با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه !
سوال : افسرده هستید یا نه ؟؟؟
.
.
.
.
نمی دونم خواب دیدم که به تو اس ام اس دادم
خواب بودم به تو اس ام اس دادم
از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم
تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم
کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم
تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی
الان خوابم دارم می نویسم
یا تو داری خواب می بینی من بهت اس ام اس دادم
بی خیال ، بخواب
.
.
.
.

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنما ، نه !!!
فقط بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه
.
.
.
.
از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفا به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کنید !
با تشکر !
.
.
.
.
دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه
منم یکی هستم !
.
.
.
.
یاد اون روزها بخیر
دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می چرخیدیم
تموم عشقت من بودم
امضا فرغون
.
.
.
.
اگه می خوای عمقترین و طولانترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم
تا لبتو بذارم رو لوله جارو برقی
.
.
.
.
اگه یه روز یه پروانه اومد نشست رو شونت تعجب نکن ، خسته شده
.
.
.
.
این یک اس ام اس نیست
یک بهونه است
که میخواد بهت بگه
هنوز هم کسی هست که سر کارت بذاره !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد