ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

پیامک های عارفانه و عاشقانه جدید سری بهمن ماه 89

پیامک عارفانه و عاشقانه جدید سری بهمن ماه 89


به دنبال واژه مباش .. کلمات فریبمان می دهند .. وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برود فاتحه ی کلمات را باید خواند...


ღ♥ღ

 
نه دیداری ٬ نه بیداری ٬ نه دستی از سر یاری
مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس جدید، اس ام اس و پیامک عاشقانه و عارفانه جدید، اس ام اس خیلی زیبا و مفهومی، متن های آموزنده، سخنان دکتر شریعتی، اس ام اس 89بهمن ، مسیج و آفلاین جدید، اس ام اس عاشقانه و عارفانه دی ماه 89، مسیج جدید، مسیج توپ، sms jadid، sms bahal، sms khafan، sms 2011، اس ام اس فلسفی 2011، اس 2011، پیامک 2011، مسیج 2011، اس ام اس عاشقانه 2011، sms عاشقانه 2011،  

 

برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی
کسی باش که تا به حال نبودی

 

ღ♥ღ

 

هیچ وقت از خدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه...فقط خواستم اونی که دنیای منه مال هیچکی نباشه........!!!

 

ღ♥ღ

 

دلم گاهی می گیرد ،گاهی می سوزد ،گاهی تنگ می شود و حتی گاهی...

......گاهی نه، خیلی وقت ها می شکند، خیلی وقت ها دلم می
شکند اما هنوز می تپد!!!!

 

ღ♥ღ

 

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد"تنهایی" مگر تقدیر چیست ؟

 

ღ♥ღ

 

سخنان دکتر شریعتی:

به دکتر شریعتی گفتند استاد سیگار طول زندگی رو کوتاه میکنه ، دکتر در جواب گفتند : من به عرض زندگی فکر میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد