ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید سری بهمن ماه 89

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید سری بهمن ماه 89


چگونه بفرستم تپش های قلبم را تا باور کنی تو را هرگز از یاد نمی برم ؟
 
.
.

بغض فرو خورده ام چگونه نگریم / از همه آزرده ام چگونه نگریم / پرسشم از راز بی وفایی او بود / حال که پی برده ام چگونه نگریم .
 
.
.

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو ، در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !
 
.
.

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم .
 

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی .
 
.
.

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد / اون سر دنیا که بری ، این دل من باهات میاد .
 
.
.

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی / وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی .
 
.
.

عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .
 
.
.

عشق خالی بودن از معیارهاست / یا گذشتن از کنار سارهاست / عشق آتش بس ندارد جان من / آنکه آتش میزند بر قلبهاست .
 
.
.

از این به بعد من از دوست شر نخواهم دید / سفر به خیر تو را من دگر نخواهم دید / دگر برای کسی درد دل نخواهم کرد / دگر ز دست خودم دردسر نخواهم چید .

.
.

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم /  مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم /  بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم /  در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم .
 
.
.

شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم ، منم دستاتو کم دارم / از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم ، منم بی عشق میمیرم .
 
.
.

اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه !
 
.
.

صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .
 
.
.

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد .
 
.
.

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !
 
.
.

تو ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه .
 
.
.

نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند .
 
.
.

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم ، کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست ، این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !
.
.

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود / ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.smsbaroon.com

با سلام و تشکر از اینکه به سایت من امدید و نظر زیباتون را گفتید
همونطوری که گفته بودید شما را در صدر لینکهای خود در بخش وبلاگهای اینترنتی با عنوان مورد نظر لینک کردم
باز هم از لطف شما متشکرم دوست گلم

http://www.smsbaroon.com

آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون را از خدای مهربون برای شما آرزو میکنم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد