ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جک های جدید و خنده دار باحال و توپ

جک های جدید و خنده دار باحال و توپ



غضنفر از یکی می پرسه ساعت چنده ؟
میگه ۹ شب ! می گه پدر منو درآوردید از صبح تا حالا هرکسی یه چیزی می گه
.
.
.
.
غضنفر از خواب میپره پاش می‌شکنه

یه عالمه اس ام اس دیگه در ادامه مطلب
برچسب ها : جوک ،جوک جدید ،جدیدترین جوکها ،لطیفه ،جک 89 ،جوک توپ ،جوک جدید 89 ،جوک 89 ،مطالب خنده دار ،جوک 2010 ،جک 2010 ،جک جدید 2010 ،اس ام اس خنده دار 89 ،جوک بمب خنده ،جوک کرکره خنده ،جوک باحال ،سری جدید جوک ،جوکهای جدید و دست اول ،جوکهای 89 ،جک بازار ،خنده بازار ،جوک های آبان 89 ،جک کرکره خنده ،جک جدید ،جک روز ،جک داغ ،جک توپ ،بمب خنده ،جوک روز ،سری جدید جوک های دی ماه 89 ،جکهای زمستان 89 ،جوک شاخ ،جک باحال ،جک غضنفر ،جدیدترین جکهای دی 89 ،تاپ ترین جکهای دی ماه ،جک تازه
غضنفر توی اتوبوس پر جمعیت پیله کرده بود به راننده و در گوش راننده هی حرف می زد
 راننده مرتب بهش می گفت : برو بشین سر جات
 آخرش مسافرها به راننده می گن : آقای راننده به حرفش گوش کن شاید کاری داره
 راننده می گه : نه بابا اومده به من میگه : چپ کن یه کم بخندیم
.
.
.
.
چند فحش غضنفری قدیمی :
1 - از جلوی چشمام خفه شو
2 - فکر کردی فقط خودت خری
3 - کسی با تو زِرِ نزد
4 - صداتو واسه من داد نزن
5 - وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند

چند فحش غضنفری جدید :
1 - دستت بشکنه از زانو
2 - خودت گیر عجب آدم خری افتادی
3 - خودم دست دارم ، جوابشو میدم
.
.
.
.

غضنفر و زنش دعواشون شده بوده ، ‌با هم حرف نمی‌زدند . زن غضنفر وقتی شب میره بخوابه ، یک یادداشت برای غضنفر می‌گذاره که : منو فردا ساعت 6 بیدار کن . صبح زنه ساعت 10 از خواب پا میشه ، ‌می‌بینه غضنفر براش یک یادداشت گذاشته که : پاشو خانوم ! ساعت شیشه
.
.
.
.
غضنفر از ساختمون ده طبقه میفته پایین ، همه جمع میشن دورش ، ازش میپرسن : آقا چی شده ؟
میگه : والله منم تازه رسیدم !
.
.
.
.
غضنفر زنگ میزنه خونه دوست دخترش ، باباش ور میداره
هول میشه میگه : ببخشید توپمون افتاده !
.
.
.
.
غضنفر تو اتوبوس واستاده بوده ، یهو میبینه بند کفشش بازه.
به کنار دستیش میگه : آقا قربون دستت ، ‌یک دقیقه این میله رو نگردار من بند کفشم رو ببندم !
.
.
.
.
به غضنفر می گن : اسم دکترت چیه ؟ میگه : ترابی
میگن : اسم کوچیکش چیه ؟ میگه : فیزیو
.
.
.
.
می دونی اگه توی یک جیبت 80 هزار تومان و توی جیب دیگرت یه چک پول باشه چی می شه ؟
بابات داد می زنه میگه : پدرسوخته ! چرا شلوار منو پوشیدی ؟
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.smsbaroon.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس عاشقانه لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین سایتهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده اس ام اس نیز میباشد(رتبه در گوگل 2) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 4000 تا 7000 هست.

www.smsbaroon.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...[بدرود][گل]

نفس سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

جک هاتون قشنگ بود مثل خودتون عزززززیزممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد