ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس جدید و دوست داشتنی 2011 با طعم عسل

اس ام اس جدید و دوست داشتنی 2011 با طعم عسل


پزشکان اعلام کردند برای جلوگیری از مبتلا شدن به قند خون بالا از قند های طبیعی استفاده کنید

.

.

عسلم مواظب خودت باش.
 

ღ♥ღ

 
سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی...

بی تو نباشم...

بی هم نباشیم...
 

ღ♥ღ
 

تو یک ستاره ای برام توآسمون تاریکم / یه عالمه دوست دارم با این یه قلب کوچیکم...


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس 2011، اس ام اس جدید 2011، پیامک 2011، مسیج عاشقانه جدید دی ماه 89، اسمس مهربانی، اس ام اس غمگین و عاشقانه و احساسی و رمانتیک جدید 2011، اس ام اس تنهایی، اس ام اس فاصله ها، اس ام اس جدایی و تنهایی، sms asheghane، sms 2011، sms عاشقانه، sms عاشقانه 2011، آفلاین 2011، آفلاین های دی ماه 89، اس خف جدید 89، payamak 89، 

دنیا را ندهم به تار مویت / شتابان آیم به سویت / تا ببوسم گل رویت

 

ღ♥ღ

 

پزشکان اعلام کردند برای جلوگیری از مبتلا شدن به قند خون بالا از قند های طبیعی استفاده کنید

.

.

عسلم مواظب خودت باش.

 

ღ♥ღ

 

من بودنم را در همان نگاه اول و همان سلام اول متوقف کرده ام ، آخر تمام بودنت میان یک سلام و خداحافظ جای گرفته است پس من به همان سلام بسنده می کنم تا هیچ پایانی در کار نباشد .

 

ღ♥ღ

 

عشق واسه آدم مثل فعل واسه جمله میمونه و تو برای من فعل بودنی ...

 

ღ♥ღ

 

یه چیز میگم بگو باشه...
.
.
.
یه ماچ میدی دلم واشه؟!

ღ♥ღ

 

بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم ، قسم بر خالق دلهای عاشق ، تو هستی آخرین سلطان قلبم.

 

ღ♥ღ

 

حلالم کن اگه دوری ، اگر با گریه می خندم ، حلالم کن که مجبورم ، بگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم ، که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم.

 

ღ♥ღ

 

اگر از تمام قلبهای دنیا خسته شدی بیاد قلبی باش که هرگز از یادت خسته نمیشه…

 

ღ♥ღ

 

1 = t   2 = e   3 = a
4 = o   5 = I   6 = b
7 = h   8 = r   9 = n

(14627138595 )

اگه فهمیدی چی نوشتم ؟

 

ღ♥ღ

 

گرچه جدام از تو ولی ، همیشه با تو زیستم / من و تویی نکن که من کسی به جز تو نیستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد