ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه ی جدایی

اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه ی جدایی

ای که گفتی آشنایی با غریبان مشکل است
آشنایی می توان کرد ، جدایی مشکل است
.
.
.
.
می نالم از جدایی ای نازنین کجایی
سوزم ز هجرت تو ، ای بهترین کجایی
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده
در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟
.
.
.
.
ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند
همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند
پایان جدایی کجاست

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،اس ام اس 2011 ،اس ام اس عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس بهمن 89 ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس های عاشقانه دی 89 ،اس ام اس دی ماه ،آف عاشقانه دی 89 ،اس ام اس های دی 89 ،اس ام اس جدایی ،آف عاشقانه جدایی ،مسیج جدایی ،اس ام اس برای کسی که داری ازش جدا میشی  ،اس ام اس از هم جدا شدن
آن شب که در خیابان چشمم به چشمت افتاد
چشمک زدی چه شیرین رفتم به راه فرهاد
من عاشق تو گشتم ، تو عاشق جدایی
فریاد از نگاهت ، فریاد از تو فریاد
.
.
.
.
دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ج د ا ی ی
.
.
.
.
می بوسیمت سه تایی
من و غم و تنهایی
امان از این جدایی
دلتنگتم ، کجایی ؟
.
.
.
.
کاش به جای جدایی مردن بود
چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن
.
.
.
.
در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است
.
.
.
.
نشستم در فراقت گریه کردم
تمام شب به یادت گریه کردم 
میان کو چه های سرد و خلوت
به یادت تا بی نهایت گریه کردم
تمام روز در فکر تو بودم
چو دیدم رد پایت گریه کردم
.
.
.
.
تا نباشد این جدایی ها ، نداند قدر یاران را
کویر خشک می داند ، بهای قطره باران را
.
.
.
.
مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها
دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها
گر چه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است
مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها
.
.
.
.
لاکپشتها عاشق میشن ولی تحمل درده عشق براشون راحته
چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد