ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه قشنگ و جدید نیمه دوم دی ماه 89

اس ام اس های عاشقانه قشنگ و جدید نیمه دوم دی ماه 89



ز گهواره تا گور
دوستت دارم ناجور
.
.
.
.
یادمان باشد اگر دور شدیم
این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم
.
.
.
.
مرا با شمع نسبت نیست در سوز
که او شب سوزد و من در شب و روز

ادامه مطلب رو از دست ندید
برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،اس ام اس 2010 ،اس ام اس عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2011 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس اسفند 89 ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس های عاشقانه دی 89 ،اس ام اس دی ماه ،آف عاشقانه دی 89 ،پیامک دوست دارم ،اس ام اس درهم عاشقانه ،تاپ ترین اس ام اس های 89 ،اس ام اس کمیاب ،اس ام اس عاشقانه بیست ،اس ام اس های عاشقانه جدید دی ماه ،تاپ ترین اس ام اس ها و پیامک های بهمن 89  ،اس ام اس های عاشقانه جمعه 17 دی 89
.
عشق یعنی مهربان بودن همیشه
عشق یعنی صاف و ساده مثل شیشه
عشق یعنی سخن از زخم شقایق گفتن
حرفی از جنس زمان با دل عاشق گفتن
.
.
.
.
از تو سرودن پایکوبی قطره هاست
در جشن تولد باران
.
.
.
.

ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم
بر من منگر زانکه بجز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم
.
.
.
.
همیشه ساحل دلهای عاشق بیاد چشم دریا بیقرار است
تو تا آن لحظه که میدرخشی تمام سرزمین دل بهار است
.
.
.
.
کسی که باورت داره ، همیشه یک قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره
.
.
.
.
بیا ای ناجی قلبم ، بی تو قلب من شکسته
این همون دل شکسته است ، که به انتظار نشسته
.
.
.
.
گناه تو همین بود نداشتن صداقت
گناه من این بود نکردن خیانت
.
.
.
.
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی
دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
.
.
.
.
اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم
بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمراً
.
.
.
.
ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای
.
.
.
.
گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم !
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود
نظرات 1 + ارسال نظر
عکاس پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.linkbox.aka3.ir

سلام خسته نباشید به شما دوست عزیز سایت عکاس لینک باکس حرفه ای و شیک راه اندازی کرده است وبا اماره تضمینی
شما دوست عزیز می توانید کد لینک باکس در وب سایت خود قرار دهید و بعد به ما خبر دهید در اولین فرست لینک می شوید. برای بالا بردن آماره وب سایت خود با ما همکاری کنید.افزایش چندین برابر آمار نفرات آنلاین بیش از ۴۰نفر به جمع ما بپیوندید
.باتشکر
http://www.linkbox.aka3.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد