ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

عاشقانه ترین اس ام اس ها و پیامک های سال 1389

عاشقانه ترین اس ام اس ها و پیامک های سال 1389


شما هم اس ام اس عاشقانه ی مورد علاقه خود را برایمان بفرستید،در قسمت نظرات


تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت /  شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت .
 
.
.

دست هایم مال تو ، بودنت را به من قرض می دهی ؟
 
.
.

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر .


بیش از بیست اس ام اس عاشقانه ی دیگر در ادامه مطلب



وقتی همه جا برفه و یخه ، سر خوردن یه بهونه است تا دستهایی را که دوستش داری محکمتر بگیری .
 
.
.

بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود .
 
.
.

بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که / آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که .
 
.
.

من ناخدای عشقم ، مجنون آن دل تو / لنگر زده نگاهم ، امشب به ساحل تو .
 
.
.

هر آغازی را پایانی است ، صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود .
 
.
.

روزی با خود فکر می کردم اگر او را با غریبه ای ببینم ، شهر را به آتش می کشم ، ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست !
 
.
.

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود .

.
.

آنکه سودا زده ی چشم تو بوده ست منم /  وانکه از هر مژه صد چشمه گشوده ست منم / آنکه خواب خوشم از دیده ربوده ست تویی / آنکه چون آه به دنبال تو بوده ست منم .
 
.
.

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است .
 
.
.

تو به هرجا که فرود آمدی و خیمه زدی / کس دیگر نتواند که بگیرد جایت .
 
.
.

رفتم که نبینی پریشان شدنم را / غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را / در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم / تا تو نبینی غم تنها شدنم را .
 
.
.

ندارم لحظه ای از تو رهایی / امان از عشق و از این آشنایی / تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدایی .
 
.
.

صفای عالم مستی غمم را برده از یادم / بیادم باش و یادم کن با یاد تو من شادم .
 
.
.

وقتی که نیستی ، پرنده ی خیالم به سرش میزند که خود را حلق آویز کند از دار دلتنگی ات ! به دادش نمیرسی ؟
 
.
.

دستم نمی رسد به این آسمان ، اما دست تو را که می گیرم ، انگار چند ستاره در مشتم پنهان کرده ام .
 
.
.

یاری که مرا کرده فراموش تویی تو / بر ناله ی زارم نکند گوش تویی تو / در کوی غمت خوار منم ، زار منم من / در چشم دلم نیش تویی ، نوش تویی تو .
 
.
.

تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات .

.
.

چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی / من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی .
 
.
.

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی / با همه بی خبری هم نفس جان منی .
 
.
.

چان که از قفس هم دو یاکریم به هم / از آن دو پنجره ما خیره میشدیم به هم / به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج / چونان دو نیمه ی سیب که هر دو نیم به هم .
 
.
.

چندیست که عشق تحقیر شده است / و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است / گناه ، هوس ، بازیچه / چون قفل به گردنش زنجیر شده است .
 
.
.

برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند .
 
.
.

غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه / هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه .
 
.
.

گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه !
 
.
.

من دیگر نمیگذارم آسمانت را اشتباه بیایی ، ماه تو اینجا نیست ، من دیگر آسمان به آسمان ، زمین به زمین از تو میگریزم .
 
.
.

برای کشتن پروانه ، او را له نکن ! بالهایش را بچین ، خاطرات پرواز او را خواهد کشت !

.
.

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها / دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها / گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است / مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها


شما هم اس ام اس عاشقانه ی مورد علاقه خود را برایمان بفرستید،در قسمت نظرات

نظرات 1 + ارسال نظر
مانی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.3030li.ir

سلام من شمارو با اسمی که گفتید لینک کردم
شما هم من رو با اسم

★متنهای غم تنهایی-اس ام اس-داستان های کوتاه★
لینک کنید و توی نظرات بهم اطلاع بدید
با تشکر مدیر سایت سی سی لی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد