ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

شعر طنز - مناظره شکم با پا

شعر طنز - مناظره شکم با پا


گفت شبی پا به شکم : ای شکم
ای که خوری هر چه رسد بیش و کم

ای که تو همدست شدی با دهن
گفته چنین سعدی شیرین سخن :

این شکم بی هنر پیچ پیچ
صبر ندارد که بسازد به هیچ


ادامه مطلب رو از دست ندید


برچسب ها : شعر طنز ،اشعار طنز ،شعر خنده دار ،اشعار خنده دار ،طنز اجتماعی ،شعر طنزآمیز ،مزاح ،شعر طنز جدید ،شعر طنز شکم و پا ،شعر طنز مناظره شکم با پا ،شعر طنز باحال ،


پا بود ای دوست ستون بدن
زور نداری تو ، برو دم نزن

می‏برمت این طرف و آن طرف
تا بخوری سبزی آش و علف

من هنرم بار تو را بردن است
لیک تو تنها هنرت خوردن است

گفت شکم حضرت آقای پا
چاله به راه است ، نیفتی بپا !!!

من نخورم پای تو شل می‏‏‏شود
مغز و بدن خسته و خل می‏شود

من به تو هر روز کمک می‏کنم
زور تو را نیز چو جک می‏کنم

خوردن مخلص به تو بخشیده زور
سست شوی گر نکنم قار و ‏قور
نظرات 1 + ارسال نظر
MROA پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

شاعری کردی دماغت چاق شد ^^^ مسطراح در نظرت چون باغ شد.
البته در روایتی دیگر شاعر این بیت به جای "شاعری" از فعل "ریدنی" استفاده کرده بدین صورت که : ریدنی کردی دماغت چاق شد...... و ادامه داستان
از آنجایی که این حقیر خود شاعری شوریده و عارفی ژولیده می باشم تشخیص دادم که این بیت شعر در وصف شاعری شما هم جایز می باشد.
موفق و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد