ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه نایاب و تک چهارشنبه 8 هشتم دی ماه 1389

اس ام اس های عاشقانه چهارشنبه 8 هشتم دی ماه 1389


تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت /  شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت
 
.
.

دست هایم مال تو ، بودنت را به من قرض می دهی ؟
 
.
.

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر
 
.
.

وقتی همه جا برفه و یخه ، سر خوردن یه بهونه است تا دستهایی را که دوستش داری محکمتر بگیری


ادامه مطلب رو از دست ندید


بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود
 
.
.

بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که / آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که
 
.
.

من ناخدای عشقم ، مجنون آن دل تو / لنگر زده نگاهم ، امشب به ساحل تو
 
.
.

هر آغازی را پایانی است ، صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود
 
.
.

روزی با خود فکر می کردم اگر او را با غریبه ای ببینم ، شهر را به آتش می کشم ، ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست !
 
.
.

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد