ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های جدید غمگین جدایی و دوری دی ماه 89

اس ام اس های جدید غمگین جدایی و دوری دی ماه 89



به خلوت بی ماهتاب من بگذر
به شام تار من ای آفتاب من بگذر
کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است
فرشته وار شبی را به خواب من بگذر
.
.
.
.
هر ستاره شبی است که از تو دورم
٬آسمان چه پر ستاره است

بقیه در ادامه مطلب
برچسب ها:اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه 89 ،اس ام اس 89 ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،اس ام اس 2010 ،اس ام اس عاشقانه 2010 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS  ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس عاشقانه داغون ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس لاو ،اس ام اس لاو ترکونی ،لاوترین اس ام اس ها ،پیام کوتاه عاشقانه ،اس ام اس عاشق و معشوق ،SMS JADID ،اس ام اس داغ ،اس ام اس عشقولانه ،آف عشقولانه ،اس ام اس love ،اس ام اس آذر 89 ،اس ام اس زمستانی ،اس ام اس های عاشقانه دی 89 ،اس ام اس دی ماه ،آف عاشقانه دی 89 ،اس ام اس های دی 89 ،اس ام اس دوری ،آف عاشقانه دوری ،پیامک دوری ،مسیج دوری ،اس ام اس عاشقانه فاصله ،اس ام اس دوری عشق ،جملات دوری و فاصله ،جدیدترین اس ام اس های دوری ،
گر چه دوری ز برم همسفر جان منی
قطره اشکی و بر دیده گریان منی
این مپندار که نقش تو رود از نظرم
خاطرت جمع که در خواب پریشان منی
.
.
.
.
گر چه از دوری و این فاصله ها مایوسم
از همین فاصله دور تو را می بوسم
.
.
.
.
خیلی ها میگن دوری و دوستی
ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی
.
.
.
.

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی !!!!!
دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی !!!!!
.
.
.
.
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست
من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام
.
.
.
.
از دوری تو دلی پر از غم دارم
وز غصه ی تو همواره ماتم دارم
گر حق بدهد به من همه ملک وجود
گویم که گل روی تو را کم دارم
.
.
.
.
اینجا مهم نیست کجاست
بی تو
همه جا دور دست است
.
.
.
.
هیچ گاه باور نکن که نبودنت را باور کنم
هیچ گاه باور نکن که به نبودنت عادت کنم
.
.
.
.
در خلوت من نگاه سبزت جاریست
این قست بی تو بودنم اجباریست
نظرات 1 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

مرسی مرسی
واقعا وبلاگ خوبی دارید...
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد