ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب دی ماه 1389

اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب دی ماه 1389


اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .

.
.
.

ببخشید ، سایه ی من عاشق سایتون شده ، میشه همسایه شیم ؟

.
.
.

زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو

منبع: یک قدمی

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم .
 
.
.
.

اول رخ به ما نبایست نمود / تا آتش ما جای دگر گردد دود / اکنون که نمودی و ربودی دل ما / ناچار تو را دلبر ما باید بود .
 
.
.
.

ما را دلی بود که ز دنیای دیگر است / ماییم جای دیگر و او جای دیگر است / دیشب دلم به جلوه ی مستانه ای ربود / امشب پی ربودن دلهای دیگر است .
 
.
.
.

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد .
 
.
.
.

خیلی ها میگن دوری و دوستی ، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی !
 
.
.
.

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.myheartcenter.persianblog.ir

سلام ممنون خسته نباشی

مجتبی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام علی جون.
یه شکلک خشکل هم گذاشتم کنار لینکت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد