ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس عاشقانه جدید سری جدید دی ماه 1389 داغ داغ

اس ام اس عاشقانه جدید سری جدید دی ماه 1389 داغ داغ


تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، دلت را ببین، کجا گیر کرده...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه سیب ، نه گندمم است بین من و تــوو

معرفت گمم است بین من و تــوو

این عشق کــه دیگران از او می گوینــد

یک سوء تفاهمم است بین من و تـــوو .!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شبا فکر و خیال تو چرا خوابم نمی گیره

نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفت و توام تنهایی سر کردی

توی تنهایی می پوسم نمی ذارم که برگردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به لب هایم مزن قفل خموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم
ز پایم باز کن بند گران را کزین سودا دلی آشفته دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غم به هر جا که رود سر زده آید به دلم. چه کنم خانه من بر سر راه افتادست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بازو به دور گردنم از مهر حلقه کن
بر آسمان بپاش شراب نگاه را
بگذار از دریچه چشم تو بنگرم
لبخند ماه را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را

 یعنی تو بادکنکی و عشق مثله تلمبه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ممنون که نمی پرسی:

حالت چطور است؟

تا مجبور نشوم..

دروغ بگویم که خوبم.!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


درون سیــــنه ام صد آرزو مرد
گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است
همین دریا مرا در خود فرو برد

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر ماه بودی به صد ناز شاید
شبی بر لب بام من مینشستی
وگر سنگ بودی به هر جا که بودم
مرا میشکستی مرا می شکستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کجای قصه خوابیدی

که من تو گریه بیدارم

که هر شب هرم دستاتو

به آغوشم بدهکارم


یه عالمه اس ام اس جدید عاشقانه در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس عاشقانه جدید قشنگترین اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 89 اس ام اس عارفانه عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید89  اس ام اس غمگین عاشقانه دی ماه 89 دیماه 89

ای آنکه به جز تو
هوایی به سرم نیست
جز یاد عزیزت
کسی در نظرم نیست
جز یاد عزیزت
کسی همسفرم نیست
مرا یاد دگر نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گوشی رو بردار تا بگم دلم بازم تنگه برات!
بذار هوای خونه مون، تازه شه از رنگ صدات!
یه تلفن گریه دارم! یه عالمه حرف حساب!
خودت بگو که این سوال، تا کی می مونه بی جواب؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شادم که هم چو شاخه خشکی باز در شعله های قهر تو می سوزم
گویی هنوز ان تن تب دارم کز افتاب شهر تو می سوزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و کلمه به کلمه  حرفهای من

گامم های بلنــد مردیست ..

کــه واژه های غرورمم راا لگــد کرده است.!.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم

شاهدی ندارم

جز

کوچه پس کوچه های خلوتِ

 دل!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جنگِ بینِ من و تو

خیلی وقتِ پیش

باید به پایان می رسید

اگر

چشمانت

آتش بیارِ معرکه نمی شدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اشک هایی نریخته دارم و تو

آن اندوه، آن سوگ عظیم باش

که نهفته ترینِ بغض ها را

 می ترکاند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

می گویند سرنوشت آدم به نامش بسته است

کاش  مادرم  مرا  تو  می نامید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو زمستان هم

لحظه ها شکوفه می زنند


انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است


برای رسیدن به " تو "

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تمام واژه ها را کنار گذاشتی

و من هنوز پی لحظه ای می گردم

   که قفل لبانت

تاب کلمات را ندارد...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پیچک نگاهم
دزدانه تا پشت پنجره ی
اتاق تو
بالا آمده
به کجا خیره شده ای!
باران که بگیرد
تمام پنجره پر از پیچک خواهد بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از تو به عشق رسیده ام

به سان مسافری

که ناگهان

به مقصد می رسد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مگر با باد نسبتی داری؟... چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیگر نکنم ز روی نادانی قربانی عشق او غرورم را
شاید که چو بگذرم از او یابم آن گم شده شادی و سرورم را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست
من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چراغ دل تاریکم از این خانه مرو

 آشنای تو منم بر در بیگانه مرو

شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من

جانفشان تو منم در بر پروانه مرو

سوختی جان مرا آه مکن  اشک مریز

 از بر عاشق دلداده غریبانه مرو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیهوده در اضطراب ماندیم همه

 در تاب و تب و عذاب ماندیم همه

این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد

عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم

 هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
 

 

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تو با آواز خود شب را شکستی

 ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟

 ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق

همچون نسیم می وزد

شادمانی کن

و تن به آن بسپار

و هنگامی که می رود

تنها بگو :

خدا نگهدار ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی

عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

 تو از دل من هیچ خبر دار نباشی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم

هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم

همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم

من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی

عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد

 یک روز بزرگ می شوی می فهمی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من و شب یاس و ستاره

 منتظر بی تو می شینم

تو دیگه برنمی گردی

اینو از اشکات می خونم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 
از آدما دلم شکست واسه همیشه

دلم می خواد دعا کنم اما نمی شه


دوسش داشتم  دوسش ... قد نفسهام

بدون اون نمی تونم من خیلی تنهام

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 
نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم

 

 

 با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس

شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
زندگی ابرهایی است با نام وفا

 میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق

 میرسد به دریایی به نام وداع . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد