ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه 89

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه 89



دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم . . .

.

.

.

چراغ دل تاریکم از این خانه مرو / آشنای تو منم بر در بیگانه مرو

شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من / جانفشان تو منم در بر پروانه مرو

سوختی جان مرا آه مکن  اشک مریز / از بر عاشق دلداده غریبانه مرو . . .

.

.

.

بیهوده در اضطراب ماندیم همه / در تاب و تب و عذاب ماندیم همه

این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد / عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه . . .

.

.

.

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دوری , اس ام اس دی , اس ام اس زیبا , اس ام اس زیبای عاشقانه دی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه ، تک ، نایاب و دسته اول امروز , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید ، بهترین اس ام اس های عشقولانه , اس ام اس عاشقانه جدید و داغ دی ماه , اس ام اس عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس عاشقانه دیماه , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقی 89 , اس ام اس عاشقی دی , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس قهر , اس ام اس لاو , اس ام اس های عاشقانه جدید آخر دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا آبان ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و پیامک عاشقانه دی ماه 89 , اس ام اس پند آموز , اس ام اس کم یاب , باحالترین اس ام اس , بروزترین اس ام اس , بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید , داغ داغ اس ام اس , داغترین اس ام اس , , سری جدیترین اس ام اس ها , سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , عاشقانه ترین اس ام اس , عشقولانه , متن عشقولانه زیبا , مجموعه sms های زیبا , مجموعه اس ام اس های عاشقانه , مجموعه کامل اس ام اس های 89 , مرکز اس ام اس ایران , مسیج جدید , مسیج خیلی جدید , مسیج دی ماه , پیامک امروز , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای معشوق , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک عاشقانه

زندگی تلخ ترین خواب من است ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند . . .

.

.

.

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را

می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را . . .

.

.

.

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم . . .

.

.

.

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

.

.

.

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا

هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا . . .

.

.

.

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم . . .




.

.

.

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی . . .

.

.

.

بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی . . .

.

.

.

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم . . .

.

.

.

نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم / با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس / شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم . . .

.

.

.

زندگی ابرهایی است با نام وفا / میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق / میرسد به دریایی به نام وداع . . .

.

.

.

زندگی سه چیزه :

گریه که پاک میشه

خنده که محو میشه

و یاد تو که فراموش نمیشه . . .

.

.

.

عشق رخ یار بر من زار مگیر / بر خسته دلات رند خمار مگیر

صوفی چو تو رسم رهروان می دانی / بر مردم رند نکته بسیار مگیر . . .

(حافظ)

.

.

.

با دوست چنانکه اوست می باید داشت / خونابه درون پوست می باید داشت

دشمن که نمی توانش دید به چشم / از بهر دل تو دوست می باید داشت . . .

(سعدی)

.

.

.

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی / گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.funportal.ir

سلام دوست عزیز
شما هم لینک شدید !
مرتضی
www.FunPortal.ir

پریسا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://yechi.blogfa.com

ببخشید ولی شما خیلی پر توقعیتبادل لینک با وب هایی صورت میگیرد که حداقل 1000 بازدید روزانه داشته باشند.

یه دوست شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.link24.ir/?s=11559

سلام دوست عزیز
چند نکته رو لازم میدونم که به شما بگم در مورد تبلیغاتتون.
میخواستم بگم که هیچوقت با سیستم های تبلیغاتی کلیکی کار نکن اخه سر تسفیه حساب میزنن زیرش و امروز و فردا میکنن تا خسته بشی و از پولت صرف نظر کنی
بهتر ه از این سیستم ها دور شی چون اونا فقط آدم رو برای بدست آوردن پول وسوسه می کنن. تقریبا بیش از 90 درصد این سیستم ها از وبلاگ ها سو استفاده می کنند.

به نظر من که چندین سال هست که در عرصه بازاریابی اینترنت فعالیت دارم نظرم اینکه با سیستم های همکاری در فروش فعالیت کنی چرا که هم پولش بهتره و هم اینکه وقتت تلف نمیشه و آخر ماه یه پول کافی از تبلیغات تهیه می کنی.
امار وبلاگ شما رو دیدم اگه از این سیستم همکاری در فروش استفاده کنی روزانه میتونی 5 تا 8 هزار تومان درآمد داشته باشی که ماهانه میشه بالای150 هزار که واسه شروع خوب هست و میتونی با شگرد های متفاوت فروش روزانه ات رو نیز بالا ببری.

یکی از این سیستم های همکاری در فروش سیستم پایگان هست که لینک ثبت نام رو در زیر دادم که تمام توضیحات رو در اون صفحه داده:
http://www.link24.ir/?s=11559

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد