ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس ها و پیامک های ناب عاشقانه آخر آذر ماه سری دوم

اس ام اس ها و پیامک های ناب عاشقانه آخر آذر ماه سری دوم


http://up.iranblog.com/2/1254294462.jpg


از دوری تو دلی پر از غم دارم / وز غصه ی تو همواره ماتم دارم / گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روی تو را کم دارم .
 
...........


آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست / یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست / حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق / من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست .

 
..............


تا غروب این زمین تا طلوع واپسین در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین .

 
...........


ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر .



بقیه در ادامه مطلب


ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای .
 
........

من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت .
 
...........

تو را دیدم دلم بر باد کردم / برای دیدنت فریاد کردم / ندانستم که عشق اول جمیل است / تمام هستی ام بر باد کردم .

..........

اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ی چشمانت می سپردم !
 
.........

نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه / من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه .

..........

خوشا آنان که در بازار گیتی / خریدار وفا بودند و هستند / خوشا آنان که در راه رفاقت / رفیق با وفا بودند و هستند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد