ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های شیک و باکلاس عاشقانه چهارشنبه 24 آذر 89

اس ام اس های شیک و باکلاس عاشقانه چهارشنبه 24 آذر

صرف فعل دوست داشتن
دوست دارم
دوستم نداری
دوست داره
.
.
.
.
من مست غم عشقم با خنده خمارم کن
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن
.
.
.
.
فردا اگر از راه نمی آمد
من تا ابد کنار تو می ماندم
من تا ابد ترانه عشقم را
در آفتاب عشق تو می خواندم
.
.
.
.
گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان
.
.
.
.
تو سرزمین فقرا هر چی که هست مال خدا
بجز دل سوخته ما ، اونم باشه مال شما
.
.
.
.
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم
.
.
.
.
اینجا به بهنه ای گسستن رسم است
بال و پر هر پرنده بستن رسم است
عاشق به کسی نشو دل ساده من
اینجا دل ساده را شکستن رسم است

.
لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

برچسب ها :  اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس جدید ،  LOVE SMS ،  جدیدترین جملات عاشقانه ،  اس ام اس عاشقانه 89 ،  اس ام اس 89 ،  اس ام اس عشقی ،  اس ام اس دوستانه ،  پیامک عاشقانه جدید ،  اس ام اس 2010 ،  اس ام اس عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،  اس ام اس پاییز 89 ،  اس ام اس عاشقانه پاییز 89 ،  اس ام اس پاییزی ،  اس ام اس دوستی ،  اس ام اس محبت ،  آف عاشقانه ،  مسیج عاشقانه ،  اسمس عاشقانه ،  SMS ،  اس ام اس احساسی ،  اس ام اس روز ،  اس ام اس خسته و تنها ،  اس ام اس دلتنگی ،  اس ام اس دوری ،  اس ام اس شاخ عاشقانه ،  اس ام اس دسته اول ،  اس ام اس رفاقتی ،  اس ام اس عاشقانه داغون ،  اس ام اس بی کسی ،  اس ام اس بی مهری ،  اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،  اس ام اس مرامی ،  اس ام اس خراب رفاقت ،  اس ام اس توپ عاشقانه ،  اس ام اس ابراز محبت ،  اس ام اس مهر و محبت ،  بهترین اس ام اس ها ،  گلچین اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس عاطفی ،  اس ام اس لاو ،  اس ام اس لاو ترکونی ،  لاوترین اس ام اس ها ،  پیام کوتاه عاشقانه ،  اس ام اس دلبری ،  اس ام اس عاشق و معشوق ،  اس ام اس رفیق ،  پیامک دوستی ،  اس ام اس آرزو ،  اس ام اس شکایت ،  اس ام اس دوستی و رفاقتی ،  اس ام اس بامرام ،  اس ام اس دل شکسته ،  اس ام اس اشک ،  اس ام اس احوال پرسی ،  SMS JADID ،  اس ام اس داغ ،  اس ام اس عشقولانه ،  آف عشقولانه ،  اس ام اس love ،  اس ام اس فراموشی ،  اس ام اس های عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس آذر 89 ،  اس ام اس آذر ماه ،  آف عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس های آذر 89 ،  جملات عاشقانه و دوستانه آذر 89
سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت فسسسسسس
تازه فهمیدم بابا پنچرتیم
.
.
.
.
خدایا بودم و ای کاش نبودم
ماهی تنها در انتهای رودم
همه گریزانند انگار من آتشم
که چشم همه را کرده کور دودم
.
.
.
.
عشق عقل را کور می کند
پس سعی کن عاشق کسی باشی که حاضر باشد به جای تو ببیند تا زمین نخوری
.
.
.
.
تمام روز و شب با بیقراری
به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما
به شوق لحظۀ دیدار هستم
.
.
.
.
اگر دارم دلی آرام ، فدای دوست میسازم
در این دنیای بی حاصل به لطف دوست مینازم
.
.
.
.
چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود
.
.
.
.
به خلوت بی ماهتاب من بگذر
به شام تار من ای آفتاب من بگذر
کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است
فرشته وار شبی را به خواب من بگذر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد