ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه و جدید سه شنبه 23 آذر 89

اس ام اس های عاشقانه و جدید سه شنبه 23 آذر 89




دلم هواتو کرده
چطور تونستی بی هوا بری ؟؟؟
[ EXCLUSIVE ]

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد می کنم نفرینش
یا الهی
بکنش چون من زار
پیش معشوقش خار
هر دو چشمانش تار
تا بداند چه به من می گذرد
از غم دوری آن چشم عزیز

در خلوت من نگاه سبزت جاریست
این قست بی تو بودنم اجباریست
فرستنده : باران

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست
زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست

بیچاره قلوه سنگی که از دست کودکی به سوی پرنده ای رها می شود
مانده دل کودک را بشکند یا پرنده را

ای رفته به قهر , وعده های تو چه شد ؟
مهر تو کجا رفت و وفای تو جه شد ؟ 
این تیرگی آخر ز کجا روی آورد ؟ 
ای آیینه رخسار صفای تو چه شد ؟

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم

لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
برچسب ها :  اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس جدید ،  LOVE SMS ،  جدیدترین جملات عاشقانه ،  اس ام اس عاشقانه 89 ،  اس ام اس 89 ،  اس ام اس عشقی ،  اس ام اس دوستانه ،  پیامک عاشقانه جدید ،  اس ام اس 2010 ،  اس ام اس عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،  اس ام اس پاییز 89 ،  اس ام اس عاشقانه پاییز 89 ،  اس ام اس پاییزی ،  اس ام اس دوستی ،  اس ام اس محبت ،  آف عاشقانه ،  مسیج عاشقانه ،  اسمس عاشقانه ،  SMS ،  اس ام اس احساسی ،  اس ام اس روز ،  اس ام اس خسته و تنها ،  اس ام اس دلتنگی ،  اس ام اس دوری ،  اس ام اس شاخ عاشقانه ،  اس ام اس دسته اول ،  اس ام اس رفاقتی ،  اس ام اس عاشقانه داغون ،  اس ام اس بی کسی ،  اس ام اس بی مهری ،  اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،  اس ام اس مرامی ،  اس ام اس خراب رفاقت ،  اس ام اس توپ عاشقانه ،  اس ام اس ابراز محبت ،  اس ام اس مهر و محبت ،  بهترین اس ام اس ها ،  گلچین اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس عاطفی ،  اس ام اس لاو ،  اس ام اس لاو ترکونی ،  لاوترین اس ام اس ها ،  پیام کوتاه عاشقانه ،  اس ام اس دلبری ،  اس ام اس عاشق و معشوق ،  اس ام اس رفیق ،  پیامک دوستی ،  اس ام اس آرزو ،  اس ام اس شکایت ،  اس ام اس دوستی و رفاقتی ،  اس ام اس بامرام ،  اس ام اس دل شکسته ،  اس ام اس اشک ،  اس ام اس احوال پرسی ،  SMS JADID ،  اس ام اس داغ ،  اس ام اس عشقولانه ،  آف عشقولانه ،  اس ام اس love ،  اس ام اس فراموشی ،  اس ام اس های عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس آذر 89 ،  اس ام اس آذر ماه ،  آف عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس های آذر 89 ،  جملات عاشقانه و دوستانه آذر 89
من پرواز را بهانه رفتن کردم و تو قفس را بهانه دوست داشتن
بوسه را همپای رفتنم ، نثارت نمودم و تو زنجیر اسارات اشک را
اکنون آمده ام در قفسی سرد و چشمه ی اشکی که خشکیده
من آمدم اما دیر خیلی دیر

شده بازیچه ای قلب صبورم
شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم
مثال دفتری کردی مرورم

دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ
نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ

اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت
میگم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت
اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم
مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود
من اسم این لحظه ها را همیشه گذاشته ام

کاش منم تو پاکت اس ام اس جا میشدم تا در عرض چند ثانیه بهت میرسیدم

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

نازکتر از بلورم و نرمتر از حریر
اگر هم قصد شکستن داری
سنگ بی انصافیست
یک تلنگر کافیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد