ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

پیامک ، اس ام اس ، SMS عاشقانه دی 89

پیامک ، اس ام اس ، SMS عاشقانه دی 89



حتم دارم کارگران در تمام جاده ها مشغول کارند!

همه راه هایی که تو را به من میرسانند در دست تعمیرند!

اگر نه تو حتما می آمدی!

 



پاکت نامه را خالی بفرست !


کلمات احساست را محدود میکند!

بقیه در ادامه مطلب


با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز نتوانم




مسیر چشم هایت را شبی ناگاه گم کردم

چراغی نیست راهی نیست

چگونه بی تو برگردم





زندگی ام را تنهایی برداشته!

 و دست هایم بی دست هایت هر شب هدر می روند

 طی بیاور تنهایی ام شرّه کرده چند وقتی ست از سر کاسه ی صبر



چقدر در رویا
با نگاه هایم
نگاه هایت را ببوسم
اما باز تو
نیامده باشی !



گزارش سازمان هواشناسی، هرچه می‌خواهد باشد پس از تو هوا پس است!

 



عشق های رُژ لب گرفته !
دیگر صفای عشق های کهن را ندارد

حتی مرا به سقف اتاق هم نمی رساند !
چه برسد به آسمان ها




دلربایانه دگر بر سر ناز آمده ای / از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای ؟



تو بی من تنگدل، من بی تو دل تنگ / جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد / به خورشیدش بماند داغ این ننگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد