ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

دو آهنگ جدید و بسیار زیبای آرش و آرمین به نام لای لای و ریمیکس

دو آهنگ جدید و بسیار زیبای آرش و آرمین به نام لای لای و ریمیکس . با 3 کیفیت متفاوت ...



دانلود در ادامه مطلب



لینک مستقیم :

 آهنگ با کیفیت MP3 128

علی لای لای ...

ریمیکس ...

آهنگ با کیفیت OGG 64

علی لای لای ...

ریمیکس ...


آهنگ با کیفیت WMA 20

علی لای لای ...

ریمیکس ...

لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

آهنگ با کیفیت MP3 128

علی لای لای ...

ریمیکس ...


لینک غیر مستقیم ( Mediafire )

آهنگ با کیفیت MP3 128

علی لای لای ...

ریمیکس ...
نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.jok1.persinblog.ir

داداش علی ممنون من هم شما الان لینک میکنم راستی در مورد قالب من قالبها ی مختلفی رو امتحان کردم حتی قالب شبیه شما رو از بلاگ اسکای قرار دارم اما مشکلش اینه که لینک پیوندها در پایین صفحه فقط تعداد کمی از پیوندها رو نشون میده و بقیه رو نشون نمیده که مشکله بزرگی هست وگرنه من از قالبهای شبیه قالب شما که د. ستونه باشه خوشم می یاد

علی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.jok1.persinblog.ir

داداش علی ممنون من هم شما الان لینک میکنم راستی در مورد قالب من قالبها ی مختلفی رو امتحان کردم حتی قالب شبیه شما رو از بلاگ اسکای قرار دارم اما مشکلش اینه که لینک پیوندها در پایین صفحه فقط تعداد کمی از پیوندها رو نشون میده و بقیه رو نشون نمیده که مشکله بزرگی هست وگرنه من از قالبهای شبیه قالب شما که د. ستونه باشه خوشم می یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد