ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه جمعه 19 آذر ماه 1389

اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه جمعه 19 آذر ماه 1389




یه بار بگو دوست دارم

چیزی از تو کم نمیشه

اما دنیا مال من میشه



تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست
محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
شب که آرام تر از پلک تو را می بندم
در دلم طاقت دیدار تو تا فردا نیست

کم کم ز یادت میروم این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخی اش صد بار تضمین میکنم

عشق داغیست ، تا مرگ نیاید نرود
هرکه بر چهره از این داغ نشانی دارد

دگر در قلب تو جایی ندارم
برای آمدن پایی ندارم
تو تنها آرزویم را گرفتی
دگر از تو تمنایی ندارم

چه ساده لوح اند آنان که می پندارند عکس تو را به دیوار های خانه ام آویخته ام
و نمیدانند که من دیوار های خانه ام را به عکس تو آویخته ام


آدم عزیزانشو فراموش نمی کنه بلکه به ندیدنشون عادت می کنه
تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه

لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
برچسب ها: برچسب ها :  اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس جدید ،  LOVE SMS ،  جدیدترین جملات عاشقانه ،  اس ام اس عاشقانه 89 ،  اس ام اس 89 ،  اس ام اس عشقی ،  اس ام اس دوستانه ،  پیامک عاشقانه جدید ،  اس ام اس 2010 ،  اس ام اس عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،  اس ام اس پاییز 89 ،  اس ام اس عاشقانه پاییز 89 ،  اس ام اس پاییزی ،  اس ام اس دوستی ،  اس ام اس محبت ،  آف عاشقانه ،  مسیج عاشقانه ،  اسمس عاشقانه ،  SMS ،  اس ام اس احساسی ،  اس ام اس روز ،  اس ام اس خسته و تنها ،  اس ام اس دلتنگی ،  اس ام اس دوری ،  اس ام اس شاخ عاشقانه ،  اس ام اس دسته اول ،  اس ام اس رفاقتی ،  اس ام اس عاشقانه داغون ،  اس ام اس بی کسی ،  اس ام اس بی مهری ،  اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،  اس ام اس مرامی ،  اس ام اس خراب رفاقت ،  اس ام اس توپ عاشقانه ،  اس ام اس ابراز محبت ،  اس ام اس مهر و محبت ،  بهترین اس ام اس ها ،  گلچین اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس عاطفی ،  اس ام اس لاو ،  اس ام اس لاو ترکونی ،  لاوترین اس ام اس ها ،  پیام کوتاه عاشقانه ،  اس ام اس دلبری ،  اس ام اس عاشق و معشوق ،  اس ام اس رفیق ،  پیامک دوستی ،  اس ام اس آرزو ،  اس ام اس شکایت ،  اس ام اس دوستی و رفاقتی ،  اس ام اس بامرام ،  اس ام اس دل شکسته ،  اس ام اس اشک ،  اس ام اس احوال پرسی ،  SMS JADID ،  اس ام اس داغ ،  اس ام اس عشقولانه ،  آف عشقولانه ،  اس ام اس love ،  اس ام اس فراموشی ،  اس ام اس های عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس آذر 89 ،  اس ام اس آذر ماه ،  آف عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس های آذر 89 ،  جملات عاشقانه و دوستانه آذر 89
زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت
یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم
 بین پاییز و زمستون ، انتظار و نم بارون
میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

بسوزد دلت که سوزاندی دلم
را به ویرانی کشاندی منزلم را 
فکندی زیر پا احساس و شورم
نکردی رحم ، حتی بر غرورم

من که نمیشه باورم تویی که بی وفا شدی
تو هم مثه غریبه ها رفتی ازم جدا شدی

تو نبودی دل به دل راهی نداشت
از خیال عشق آگاهی نداشت 
 تو نباشی تا قیامت بی کسم
در تمام زندگی دلواپسم

چه شود به چهره زرد من نظری برای خدا کنی
که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی

پیامک میدهم اکنون برایت
به قربان دو چشمان سیاهت
بده اس ام اسی تا شاد گردم
دلم کرده کنون خیلی هوایت

غزلی نیست که در وصف توکامل باشد
کو دلی تا به غم عشق تو قابل باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد