ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

دانلود مداحی های جدید حاج عبدالرضا هلالی گلچین محرم و صفر 89

دانلود صوتی گلچین محرم و صفر ۸۸ حاج عبدالرضا هلالی



دانلود در ادامه مطلب


برچسب : دانلود عبدالرضا هلالی محرم و صفر 88، دانلود مداحی هلالی محرم، دانلود نوحه هلال، دانلود هلالی، دانلود هلالی صفر، دانلود هلالی محرم، دانلود هلالی محرم و صفر 88، هلالی، هلالی 87، هلالی 88، هلالی صفر87، هلالی محرم، هلالی محرم87

کربلا شهر دلبره/کربلا عرش اکبره

بزم شما عشق بود من کیم/من سگ بی طاقت و زنجیریم

ای چاره دلم بیچاره بنگرم/رحمی نما دمی بر دیده ترم

بس که خوب و مهربونی/زندگیم با تو یه رویاست

ای آیه  سرخ هوالباقی یارم/باعث شرمندگی ساقی یارم-علی اصغر

اشک چشمانت چشمه عین است/قبله قلبت روی حسین است

تا یه زائر می رسه از کربلا این گفتگومه/منم آقا آرزومه

الله الله الله زائر بیت الله در حرم می گوید یا اباعبدالله

دلم امشب هوایی حسینه/نه امشب هر شبو در شور و شینه

چراغ راه زینب فروزان ماه زینب/بتاب تو از نوک نی  که شد بختم زیارتگاه زینب

ماه ستاره های ثریای کربلا/سلطان کربلا سلطان کربلا

حسین حسین/کربلا واویلا ای وای ای وای ای وای ای وای

می به جان عاشقان افزون بریز/عشق لیلی در کف مجنون بریز

عشق من می میرم از عشق کربلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد