ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه جدید 16 آذرماه 89

اس ام اس های عاشقانه 16 آذر 89 


توی دوستی سه نفرو فراموش نمی کنم
خودت
تو
شما


مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی
من فراموشت نمی کنم عزیز ، به سادگی

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی ؟
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی ؟

قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست
و این سرنوشت سادگیست

درون سینه آھی سر دارم
رخی پژمرده رنگی زرد دارم
ندانم عاشقم مستم چه ھستم ؟
ھمی دانم دلی پر درد دارم


می دونی فرق تو با روز چیه ؟
روز باید سی تا شو جمع کنی تا یه ماه بشه
ولی تو همینجوری ماهی

حس میکنمت هر لحظه تو قلبم
با تو این شب ها میشه رویایی
حس میکنم دستاتو تو دستم
حس میکنم هر لحظه اینجایی

لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

برچسب ها :  اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس جدید ،  LOVE SMS ،  جدیدترین جملات عاشقانه ،  اس ام اس عاشقانه 89 ،  اس ام اس 89 ،  اس ام اس عشقی ،  اس ام اس دوستانه ،  پیامک عاشقانه جدید ،  اس ام اس 2010 ،  اس ام اس عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،  اس ام اس پاییز 89 ،  اس ام اس عاشقانه پاییز 89 ،  اس ام اس پاییزی ،  اس ام اس دوستی ،  اس ام اس محبت ،  آف عاشقانه ،  مسیج عاشقانه ،  اسمس عاشقانه ،  SMS ،  اس ام اس احساسی ،  اس ام اس روز ،  اس ام اس خسته و تنها ،  اس ام اس دلتنگی ،  اس ام اس دوری ،  اس ام اس شاخ عاشقانه ،  اس ام اس دسته اول ،  اس ام اس رفاقتی ،  اس ام اس عاشقانه داغون ،  اس ام اس بی کسی ،  اس ام اس بی مهری ،  اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،  اس ام اس مرامی ،  اس ام اس خراب رفاقت ،  اس ام اس توپ عاشقانه ،  اس ام اس ابراز محبت ،  اس ام اس مهر و محبت ،  بهترین اس ام اس ها ،  گلچین اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس عاطفی ،  اس ام اس لاو ،  اس ام اس لاو ترکونی ،  لاوترین اس ام اس ها ،  پیام کوتاه عاشقانه ،  اس ام اس دلبری ،  اس ام اس عاشق و معشوق ،  اس ام اس رفیق ،  پیامک دوستی ،  اس ام اس آرزو ،  اس ام اس شکایت ،  اس ام اس دوستی و رفاقتی ،  اس ام اس بامرام ،  اس ام اس دل شکسته ،  اس ام اس اشک ،  اس ام اس احوال پرسی ،  SMS JADID ،  اس ام اس داغ ،  اس ام اس عشقولانه ،  آف عشقولانه ،  اس ام اس love ،  اس ام اس فراموشی ،  اس ام اس های عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس آذر 89 ،  اس ام اس آذر ماه ،  آف عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس های آذر 89 ،  جملات عاشقانه و دوستانه آذر 89
دلتنگى بد نیست ، یادگاریست ، از آنان که دوستشان داریم و دورند

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی
به مردی با تو پیوستم ، ندانستم که نامردی

به دل میگم شب یا سحر یادش نکن
دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن

عاشق ستاره صبح ، عاشق روزهای بارانی ، عاشق هرچه نام توست برآن

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم
تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم

وقتی نیاز به عشق داری عاشق مشو
بلکه وقتی عاشق شو
که تمام وجودت سرشار ازعشق است و می خواهی آن را با کسی تقسیم کنی

کویر خشک دلمون دیگه زده هزار ترک
غم دیگه بسه نازنین هرکی نمونده به درک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد