ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جوک های جدید شنبه 13 آذرماه 89

جوک های جدید شنبه 13 آذرماه 89


غضنفر نوشابه میخوره ، گازشو میگیره میره شمال

یه روز یکی میره بقالی میگه : آقا صابون داری ؟ میگه : آره
مرده میگه : پس لطفا دستات رو بشور ، به من یه کیلو پنیر بده

اولی : آقای دکتر ، من فکر می کنم عینک لازم دارم
دومی : بله حتما ! چون اینجا مغازه ساندویچ فروشی است

غضنفر خوابیده بوده ، میان بیدارش کنن میبینن پین کد میخواد

حیف نون سوار تاکسی بوده ، راننده بهش میگه پول خرد ندارم بقیه پولتون رو بدم
حیف نون میگه اشکال نداره بجاش برام بوق بزن

لطفاً برای مشاهده تمامی جوک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
برچسب ها :  جوک ،  جوک جدید ،  جدیدترین جوکها ،  لطیفه ،  جک 89 ،  جوک توپ ،  جوک جدید 89 ،  جوک 89 ،  مطالب خنده دار ،  جوک 2010 ،  جک 2010 ،  جک جدید 2010 ،  اس ام اس خنده دار 89 ،  جوک بمب خنده ،  جوک کرکره خنده ،  جوک باحال ،  سری جدید جوک ،  جوکهای جدید و دست اول ،  جوکهای 89 ،  جک بازار ،  خنده بازار ،  جوک های آبان 89 ،  جک کرکره خنده ،  جک جدید ،  جک روز ،  جک داغ ،  جک توپ ،  بمب خنده ،  سری جدید جوک های آبان 89 ،  جوک روز جک شنبه جک یکشنبه جک دوشنبه
دکتر به یارو میگه : دوتا خبر بد دارم
اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی
یارو میگه دومیش چیه ؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم

یارو میره کمیته امداد ، هیچی بهش نمیدن ، میگه : واگذارتون کردم به کلید اسرار

از سخنان قصار غضنفر: از اشتباهات پدر و مادرت درس بگیر و هرگز بچه دار نشو
به بچه ات هم بگو هرگز بچه دار نشه

غضنفر : اون مورچه رو میبینی که بالای اون کوهه ؟ 
قل مراد : کدومو میگی ؟ اونی که چشماش بسته است
 یا اونی که چشماش بازه ؟

احمد : مامان ! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم ؟
مادر : نه پسرم ، اکبر بچه خوبی نیست
آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کنه
احمد :  پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند

غضنفر با زنش می ره سینما کنترل چی با چراغ قوه به طرفشون میاد
غضنفر به زنش میگه برو کنار داره موتور میاد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد