ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس عاشقانه جدید آذر 89

اس ام اس عاشقانه جدید آذر 89


در شبان غم تنهایی خویش
عابد چشم سخنگوی توام
من در این تاریکی
من در این تیره شب جانفرسا
زائر ظلمت گیسوی توام

 

* * * * * * * * * * * *

 

گرچه پایان راه ناپیداست

 
من،به پایان دگرنیندیشم

 
که همین دوست داشتن زیباست


بقیه در ادامه مطلب


برچسب ها: اس ام اس غمگین آذر 89، اس ام اس جدایی آذر 89، اس ام اس و پیامک دلگیر آذر 89، پیامک غمگین و دلشکسته جدید، اس ام اس رمانتیک جدایی، اس ام اس + پیامک + مسیج + جدایی + تنهایی + دوری + غمگینی + دوست داشتن + آذر 89، اس ام اس بی قرار کسی بودن، اس ام اس درکنار هم بودن، اس ام اس آذر 89، مسیج غمگین، sms، sms gjhamgin azar 89، sms jaded azar 89، sms bahal 89، sms nice 89، اس ام اس شنبه 13 آذر 1389 و یکشنبه 14 آذر 1389

چرا؟...عقربه‌های ساعت ... هرچه می دوند !.. به لحظه ی دیدارت نمی رسند...؟!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

نسبت به تو حس کور میـلی دارم / دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست

 

* * * * * * * * * * * *

 

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد