ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه امروز جمعه ۱۲ آذر 89

اس ام اس های عاشقانه جمعه ۱۲ آذر 89

اگه یه نفر تنهات گذاشت دلگیر نشو

یاد من بیافت که بدون تو تنهاترینم

قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک
دوباره حلقه می زند به چشم من ، برای تو
تمام آسمان شهر تیره می شود و من
هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو

باران سکوت خیس نجوای ابرهاست
و گریه شر شر احساس آدمیان

دلم برای آبی آسمان تنگ نمی شود
چشمانت آبی آسمان من است

گفت بنویس گفتم با چه بنویسم قلم ندارم
گفت با استخوانت بنویس
گفتم مرکب ندارم با چه بنویسم
گفت با خونت بنویس
گفتم ورق ندارم بر روی چه بنویسم
گفت بر روی قلبت بنویس
گفتم چه بنویسم
گفت بنویس دوست دارم
فرستنده : باران

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست
فرستنده : باران

روی گلهای نرگس ، با یه مداد قرمز
هزار دفه نوشتم ، زندگی بی تو هرگز

لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
برچسب ها :  اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس جدید ،  LOVE SMS ،  جدیدترین جملات عاشقانه ،  اس ام اس عاشقانه 89 ،  اس ام اس 89 ،  اس ام اس عشقی ،  اس ام اس دوستانه ،  پیامک عاشقانه جدید ،  اس ام اس 2010 ،  اس ام اس عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2010 ،  جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،  اس ام اس پاییز 89 ،  اس ام اس عاشقانه پاییز 89 ،  اس ام اس پاییزی ،  اس ام اس دوستی ،  اس ام اس محبت ،  آف عاشقانه ،  مسیج عاشقانه ،  اسمس عاشقانه ،  SMS ،  اس ام اس احساسی ،  اس ام اس روز ،  اس ام اس خسته و تنها ،  اس ام اس دلتنگی ،  اس ام اس دوری ،  اس ام اس شاخ عاشقانه ،  اس ام اس دسته اول ،  اس ام اس رفاقتی ،  اس ام اس عاشقانه داغون ،  اس ام اس بی کسی ،  اس ام اس بی مهری ،  اس ام اس عاشقانه سرد و غمگین ،  اس ام اس مرامی ،  اس ام اس خراب رفاقت ،  اس ام اس توپ عاشقانه ،  اس ام اس ابراز محبت ،  اس ام اس مهر و محبت ،  بهترین اس ام اس ها ،  گلچین اس ام اس عاشقانه ،  اس ام اس عاطفی ،  اس ام اس لاو ،  اس ام اس لاو ترکونی ،  لاوترین اس ام اس ها ،  پیام کوتاه عاشقانه ،  اس ام اس دلبری ،  اس ام اس عاشق و معشوق ،  اس ام اس رفیق ،  پیامک دوستی ،  اس ام اس آرزو ،  اس ام اس شکایت ،  اس ام اس دوستی و رفاقتی ،  اس ام اس بامرام ،  اس ام اس دل شکسته ،  اس ام اس اشک ،  اس ام اس احوال پرسی ،  SMS JADID ،  اس ام اس داغ ،  اس ام اس عشقولانه ،  آف عشقولانه ،  اس ام اس love ،  اس ام اس فراموشی ،  اس ام اس های عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس آذر 89 ،  اس ام اس آذر ماه ،  آف عاشقانه آذر 89 ،  اس ام اس های آذر 89 ،  جملات عاشقانه و دوستانه آذر 89
نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم
که گلم ، تو عزیزى و عزیزان بفدایت بکنم

در عشق حقیقی
کوتاه ترین فاصله بسیار طولانی است و از طولانی ترین فاصله ها می توان پل زد

تمام افسون عشق در اطمینان به جاودانگیش است

نون و پنیر چایی ، قصه آشنایی
الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی

الفت روزهاى خوش را روزگار از ما گرفت
اى خوشا روزى که با هم روزگارى داشتیم

خاطره را به دست قلبم می سپارم که با تپش آن هر لحظه به یاد تو باشم

زندگی 3 ایستگاه دارد 1. تولد 2 . عشق 3 . مرگ
آقا لطفا ایستگاه دوم نگه دار

پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه ایست که دلمان هوای هم را میکند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد