ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

گلچین اس ام اس های امروز سه شنبه 9 آذر 1389

گلچین اس ام اس های امروز سه شنبه 9 آذر 1389


به علت قطع برق در شهر غضنفر اینا

ده ها هموطن روی پله های برقی ماندند !



.

.

.

دستم از دستت جداست ، این تمام ماجراست

دلخوشم شاید بیایی ، فردا هم روز خداست

.

.

.

مهربانی رو وقتی دیدم که کودکی قصد داشت با آبنبات کوچکش

آب دریا را شیرین کند


.

.

.

دوستای خوب مثل ستاره های آسمونند ، حتی اگه نبینی شون

خیالت راحته که همیشه هستند .


بقیه در ادامه مطلب


برچسب ها: jok & sms , payamake 89  ,   , ree sms , sms 89 , sms emrooz , sms jadid , sms jok , sms jok 89 , sms kheyli jadid , sms ziba , smsrooz  , ارسال اس ام اس , ارسال اس ام اس به سایت , اس ام اس 89 , اس ام اس ارسالی , اس ام اس ایران , اس ام اس برای درج در سایت , اس ام اس جدید , اس ام اس خنده دار , اس ام اس داغ , اس ام اس درهم , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس های ارسالی , اس ام اس های ارسالی شما دوستان  , اس ام اس های ارسالی شما دوستان  , اس ام اس های ارسالی شما دوستان  , اس ام اس های ارسالی شما دوستان  , اس ام اس های ارسالی شما دوستان , اس ام اس های ایرانی , اس ام اس های گوناگون , اس ام اس گلچین شده , اس ما اس شعر , انواع اس ام اس , انواع اس ام اس های جدید , بازار اس ام اس , بهترین اس ام اس ها , بهترین اس ام اس های ارسالی , جدیدترین اس ام اس ها , جدیدترین اس ام اس های ارسالی , جدیدترین و نابترین جوک ها ,  , سایت اس ام اس , سایت تخصصی اس ام اس , سایت مسیج , سایت پیامک , شماره ارسال اس ام اس , شهر اس ام اس , مرکز اس ام اس , مرکز اس ام اس ایران , مسیج ارسالی , مسیج ایران , مسیج های ایرانی , منبع اس ام اس , نابترین اس ام اس های ارسالی , وبلاگ اس ام اس , وبلاگ مسیج , وبلاگ پیامک , پیامک ارسالی , پیامک ایران،اس ام اس امروز سه شنبه 9 آذر،چهارشنبه 10 آذر،پنج شنبه 11 آذر جمعه 12 آذر 1389

دوستای خوب مثل ستاره های آسمونند ، حتی اگه نبینی شون

خیالت راحته که همیشه هستند .

۰۹۳۶۴۶۱xx09

.

.

.

نون و پنیر چایی ، قصه آشنایی

الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی

روی گلهای نرگس ، با یه مداد قرمز

هزار دفه نوشتم ، زندگی بی تو هرگز !

۰۹۳۶۰۳۳xx56

.

.

.

یک شبی مجنون نمازش را شکست / بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود / فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب ار چه خوارم کرده ای / بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دل خونم نکن / من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم

گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگ پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی / من کنارت بودم و نشناختی

(مبین-ش)

۰۹۳۹۶۹۷xx17

.

.

.

معنی واقعی عشق فقط با گذر زمان مشخص میشود

تقدیم به مهسا

m – gh از بندر عباس

۰۹۳۷۹۴۳xx49

.

.

.

من هم صفحه ای از کتاب زندگی هستم که روزی مرا ورق خواهی زد

خوب بخوان که هرگز در صفحه بعد نخواهی دید

(پروین)

۰۹۳۹۰۶۵xx31

.

.

.

وقتی برگ های خشک پاییزی رو زیر پات له میکنی

یادت باشه که اونا یه روزی بهت نفس هدیه میکردن

۰۹۳۶۸۰۱xx81

.

.

.

امام صاوق(ع) :

شادی در ۳ چیز است : در وفاداری ، رعایت حقوق

و ایستادگی در برابر سختی های زندگی

(مبین – ش )

۰۹۳۹۶۹۷xx17

.

.

.

دنیا را میدادم برای لبخند دلنشینت

هراسی نیست

شاد که باشی ، دنیا دوباره از آن من خواهد شد

۰۹۳۶۱۱۲xx56

.

.

.

دریا باش تا بعضی ها از بودن با تو لذت ببرند

و بعضی ها که لیاقت دیدن تو را ندارند

در آن غرق شوند

۰۹۳۹۹۶۰xx40

.

.

.

برای برداشتن قدم های بزرگ در زندگی

حتما از شلوار کردی استفاده کنید !

۰۹۳۸۰۱۳xx22

.

.

.

له نیوساردی دل سوزی سه رما / دانه دانه گه لای خه زان ئه رژی به سه رما

دانه دانه هیواکانم له نیوخاکاده فن ئه که م / کاتی باران ئه رژینی قطره قطره به سه رشارا

دانه دانه فرمیسکه کانم ئه خزی به سه رگولی چیادا / ئا خرمن غه ریب و بی که سم

له م شاره داکه س نیه بگری ده سم

۰۹۳۷۷۶۸xx76

.

.

.

جدیدترین اس ام اس غضنفر به دوستش :

سطل آشغالتم ، آشغال !

۰۹۳۵۵۷۰xx48

.

.

.

همه نازن ، تو ناناز / همه سیرن تو پیاز

همه شورن تو شکر / همه قلوه تو جگر !

۰۹۳۹۴۳۷xx95

.

.

.

یه دوست خوب توی دنیای بد ، مثل یه فنجون چای داغ تو یه روز برفیه

درسته که هوا رو گرم نمیکنه ، اما آدمو دل گرم میکنه

۰۹۳۸۲۸۸xx20

.

.

.

طبیبان بر سر بالینم آهسته میگویند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد

ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد ، چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد

۰۹۱۳۹۲۶xx89

.

.

.

خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی فهمیدم که معادله زندگی

نه غصه خوردن برای نداشته هاست ، و نه شاد بودن برای داشته ها

۰۹۱۳۹۲۶xx89

.

.

.

هوا ابری بود و باران به شدت میبارید

کودکی به آرامی گفت :

خدایا گریه نکن ، همه چیز درست میشه

۰۹۱۳۹۲۶xx89

.

.

.

از راهی دور با دلی نزدیک

زیباترین عشق ها را تقدیم میکنم ، بدان که دوست داشتن

دلیل نبودنت نیست ، همواره به یادت هستم

۰۹۳۵۴۱۶xx46

.

.

.

روی آن شیشه تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

شیشه بد جور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تورا / عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم . . .

۰۹۳۵۴۱۶xx46

.

.

.

مروارید ها چشم را به همراه قطعه هایی از غرورم فروختم

در عوض بالاتر از ثروت قارون نصیبم شد

من عشق تو را به دست اوردم

۰۹۱۷۶۴۳xx22

.

.

.

به یمن امدنت هزاران ستاره در آسمان آبی  دلم درخشید

تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی

۰۹۱۷۶۴۳xx22

.

.

.

تو ساحل دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم ، حتی یه لحظه شک نکن

۰۹۱۷۶۴۳xx22

.

.

.

غضنفر یه پارچه میبره خیاطی

میگه : اینو برام شلوار بدوز اما فردا نیام بگی نخ نبود

برق نبود ، سوزن شکست ، چرخ خراب بود

حالم بد بود … اصلا پدرسگ بده نمیخوام بدوزی !

۰۹۱۳۹۳۳xx66

.

.

.

اندیشه ات را با که میپرورانی ؟

خوش به حالش…

اما مرا همین بس که

“دوستت دارم”

۰۹۳۷۵۷۴xx81

.

.

.

تو مثل خواب نسیمی ، به رنگ اشک شقایق

تو مثل شبنم عشقی ، به روی پونه های عاشق

تو مثل مرهم یاسی ، برای قلب شکسته

تو سایبان امیدی ، برای یک دل خسته !

۰۹۳۶۷۰۸xx60

.

.

.

باز باران چون همیشه نم نمک بر روی شیشه

مینویسه تا بدونی تو عزیزی تا همیشه

۰۹۱۸۶۵۷xx87

.

.

.

بوسه مگر چیست فشار دو لــب

این که گنه نیست ، چه روز و چه شب

۰۹۳۹۰۳۹xx32

.

.

.

ما درویشیم وقلندر میگردیم

ما عاشقانه پی دلدار میگردیم

شراب تلخ نمینوشیم

ولی مستانه میگردیم

لباس کهنه میپوشیم

ولی مردانه میگردیم

۰۹۳۹۰۳۹xx32

.

.

.

نصیحت غضنفر به پسرش

هیچ وقت زن نگیر ، به پسرت هم بگو زن نگیره !

۰۹۳۵۹۰۹xx91

0938501xx08

.

.

.

قالی شویی برادران غضنفر

با ۱۰۰% تخفیف

میان ، میبرن ، میشورن

دیگه نمیارن !

۰۹۱۹۴۸۲xx24

.

.

.

تو زندگی سه جور قهوه داریم

۱ صاف مثل قلبت

۲ شیرین مثل حرفات

۳ تلخ مثل دوریت

۰۹۱۹۴۸۲xx24

.

.

.

پایان حکایت من شنیدنیست

من عاشق او بودم و او عاشق او …

۰۹۳۷۴۶۷xx91

.

.

.

باد ، با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی بدان که روشنی

۰۹۳۷۴۶۷xx91

.

.

..

سلام ای که از تازگی زخم دلم تازه تری

یعنی از قصه دلتنگی من بی خبری

مثل مهتاب که از خاطر شب میگذرد

هر شب اهشته از افاق دلم میگذری

۰۹۱۳۶۴۲xx25

.

.

.

آینده از آن کسانی است که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند

۰۹۳۹۷۹۹xx88

.

.

.

از گلچین امیدهایت چتری برایم بفرست که خیس دلتنگیت نباشم

۰۹۳۶۵۱۴xx85

.

.

.

عشق امانت با ارزشیه که هرکس تو قلبش میزاره

برای همینه که هروقت بخوای از کسی پسش بگیری

باید قلبشو بشکنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد