ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

جدیدترین جک های خنده دار و سرکاری آذر ماه 1389

جدیدترین جک های خنده دار و سرکاری آذر ماه 1389


حیف نون سوار تاکسی  بوده ، راننده بهش میگه پول خرد ندارم !!

حیف نون یگه اشکال نداره بجاش برام بوق بزن.....

 

* * * * * * * * * * * *

 

عرعرعر، به من میگن خر، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم، خری که میگن من هستم! گوشی موبایل به دستم در حال خوندن هستم!

 

* * * * * * * * * * * *

 

دکتر به یارو میگه: دوتا خبر بد دارم.
اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی.
یارو میگه دومیش چیه؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!!!

 

ادامه مطلب رو از دست ندید...


برچسب ها: س ام اس خنده دار - اس ام اس جدید و بامزه - اس ام اس واسه سرکار گذاشتن - اس ام اس عاشقانه ی سرکاری - اس ام اس خیلی خنده دار - اس ام اس جدید خنده دار - اس ام اس خنده دار عاشقانه - اس ام اس خنده دار واسه همسرم - اس ام اس خنده دار واسه نامزدم - اس ام اس سرکاری و خنده دار واسه دوستم - اس ام اس نصفه شبی جدید - اس ام اس سرکاری و خنده دار جدید - سایت اس ام اس سرکاری - سایت اس ام اس خنده دار و جک - لطیفه های جدید و به روز - لطیفه های خنده دار جدید،  آذر 89، 4 آذر ماه 1389،اس ام اس جک جوک و خنده دار  آذر ماه 1389،5 آذر ماه 1389،678

دانشمندان دارن تحقیق می کنن که یک انسان تا چند وقت می تونه بدون مغز زندگی کنه. یه لطفی کن زنگ بزن سن خودتو بهشون بگو!

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه روز یکی میره بقالی، میگه: آقا صابون داری؟ میگه: آره . مرده میگه: پس لطفا دستات رو بشور، به من یه کیلو پنیر بده

 

* * * * * * * * * * * *

 

&&&&&-&

اگه گفتی اینا چی هستن؟
زحمت نکش اونا خانواده اردک ها هستند اونم تویی جوجه اردک زشت!

* * * * * * * * * * * *

 

اولی: آقا این همسایه مون ساعت 2 نصفه شب هی با مشت می کوبید به دیوار خونمون!
دومی: عجب آدم های مردم آزاری پیدا می شن. حتماً نذاشت بخوابی؟
اولی: نه، خوشبختانه خواب نبودم، داشتم شیپور تمرین می کردم!

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی یه روباه مرده می بینه به خودش میگه خوب شد مرده وگرنه گولم می زد !

 

* * * * * * * * * * * *

 

1=A   2=D  3=I  4=T  5=O  6=Z  7=L  8=E  9=M
45 + 16368 + 287193 =?

Horof ro biar be jaye adad...

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو در کودکی اونقدر مهربون بودی که حتی به گل های قالی هم آب میدادی!!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی نذر کرده بوده که هزارتا صلوات بفرسته میره دم ورزشگاه آزادی میگه همگی صلوات

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای همه ی دارو ندارم، ای تو ماه شب تارم، جز تو من کسیو ندارم / که سرکارش بزارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی با دوتا خیار در دست میره توی یه بقالی، میگه: حاج آقا خیارشور داری؟ بقاله میگه: بله. طرف میگه: پس بی زحمت این دوتا رو هم بشور

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه بنده خدایی یه تیکه یخ رو گرفته بوده بالا، داشته خیلی متفکرانه بهش نگاه میکرده، رفیقش ازش میپرسه: چیرو نگاه میکنی؟ میگه: ازش آب میچکه ولی معلوم نیست کجاش سوراخه!!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

غضنفر به پسرش شک میکنه مبگه هاااا کن بینم! پسرش هاااا میکنه، باباهه میزنه تو گوشش میگه پدر سوخته حالا دیگه میری دختر بازی؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد