ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس عاشقانه ۱۷ آبان

اس ام اس عاشقانه ۱۷ آبان



دوست دارم یه عالمه، اندازه ی یه قابلمه / من عاشق تو هستم دو قابلمه نشستم / یه لنگ کفش تو دستم منتظر تو هستم

================================

اتل متل دلبرک، دلم برات زده لک / چه با پیام، چه با تک، بیادتم عسلک


ادامه مطلب رو از دست ندید...


برچسب: اس ام اس جواب عاشقانه, اس ام اس دلبری کردن و ناز کزدن, اس ام اس دوستت دارم, اس ام اس عاشقانه ی جدید, اس ام اس عاشقانه ی دوست داشتن, اس ام اس عاشقانه ی دوستت دارم, اس ام اس عاشقونه واسه دوست شدن, اس ام اس عاشقونه واسه همسرم نامزدم, اس ام اس عاشقونه واسه همسرم، نامزدم, اس ام اس عاشقونه ی به روز, اس ام اس عاشقونه ی جدید, اس ام اس عاشقونه ی ناب, اس ام اس عاشقی, اس ام اس عشقی, اس ام اس محبت کردن, اس ام اس مسیج عاشقانه, اس ام اس معشوقانه, اس ام اس معشوقانه ی جدید, اس ام اس معشوقی, اس ام اس مفهومی عاشقانه, اس ام اس میمیرم برات, اس ام اس ناب عاشقانه, اس ام اس ناب و جدید عشقی, اس ام اس و پیامک عاشقونه, اس ام اس واسه عشقم, اس ام اس واسه نامزدم, اس ام اس واسه همسرم, اس ام اس کده, اس ام اس کده دات ای ار, جدیدترین اس ام اس های عاشقونه, سری جدیترین اس ام اس ها, سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار, عاشقانه ترین اس ام اس, عشقولانه, قشنگترین اس ام اس های عاشقانه ی جدید, متن عشقولانه زیبا, مجموعه sms های زیبا, مجموعه اس ام اس های عاشقانه, مجموعه کامل اس ام اس های 89, مرکز اس ام اس ایران, مسیج آبان ماه, مسیج جدید, مسیج خیلی جدید, پیامک امروز, پیامک امروز عاشقانه, پیامک برای معشوق, پیامک زیبای عاشقانه, پیامک عاشقانه،عاشقنه 17 آبان 89،18 آبان 89،19 ابان 89،اسمس اس ام اس عاشقانه امروز و فردا و باحال و خاص،مطلب و جمله و حدیث و نکته باحال عاشقانه امروز 17 آبان و 18 آبان و 19 آبان و 20 آبان 1389

================================

دوستت دارم و پیشت می مونم تا وقتی که با منی، اگه شک داری پس برو بپرس از هشت پای پیشگوی آلمانی

================================
نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم، ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دوست دارم

================================

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست، من عاشق تو هستم مجنون حریف من نیست

================================

الهی میدون بشی، وانت بشم دورت بگردم

================================

دیدن تو عشق منه، نگاه تو عمر منه، لبخند تو گنج منه، ندیدنت رنج منه

================================

رو به قبله می نشینم، خسته با حالی عجیب، از ته دل مینویسم: انت فی قلبی حبیبی

================================

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته، شعر میگویم به یادت در قفس غمگین و خسته

================================

مینویسم از دو چشمت که برایم دنیاست، همه زیبای دنیا ز دو چشمت پیداست

================================

کاش حوله ای بودن آویزان بر میخ تا هر صبح قبل از همه صورتت را می بوسیدم

================================

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد