ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

آهنگ پیشواز ایرانسل از حمید طالب زاده به نام مگه نه

آهنگ پیشواز ایرانسل از حمید طالب زاده به نام مگه نه


کد در ادامه مطلب

مگه نه  5511703

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://mohammadsadegh.4t.com

سلام
من محمد صادقی خواه هستم
کارمند ایرانسل
خوشحال شدم از این که وبلاگتونو دیدم
راستی اگه فیس بوکی باشید اسم من رو سرچ کنید و ادد کنید.. خوشحال میشم راستی اونجا بیشتر از حمید طالب زاده که یکی از دوستان من هست و آهنگ پیشوازش نوشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد