ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

رمان امانت عشق (کتاب موبایل)

رمان امانت عشق (کتاب موبایل)


رمان امانت عشق


نام کتاب : امانت عشق


نویسنده : فریده شجاعی


نوع برنامه : پرنیان ( جاوا )


حجم فایل : 380 کیلوبایت


تعداد صفحات : 2103 صفحه


بخشی از متن کتاب : وقتی خاله به پذیرایی رفت و من و مهناز تنها شدیم به شوخی گفتم : خوب من آماده شنیدن خبرهای تو هستم چه خبر ؟
مهناز لبخندی زد و گفت : خلاصه خبرها را که شنیدی
منتظر مشروح آن هستم
در حالی که میخندید گفت : شنیدی که سیاوش میخواد بره کانادا
سر تکان دادم و گفتم : بله شنیدم حالا دیگر سیاوش را نمیشود با یک من عسل خورد ، با آن زندایی عنق و از خود راضی
مهناز لبش را به دندان گرفت و گفت : ....


دانلود کتاب در ادامه مطلب...


کلمات کلیدی : دانلود رمان امانت عشق ، رمان امانت عشق جاوا , کتاب موبایل امانت عشق , رمان امانت عشق برای موبایل , رمان امانت عشق برای گوشی , کتاب امانت عشق برای موبایل , دانلود کتاب الکترونیکی امانت عشق , امانت عشق پرنیان اف بوک کتابچه کاتب fbook java , دانلود کتابهای رمان

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد