ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه جدید آبان ماه

اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه جدید آبان ماه

سایت تفریحی پاتوق98 | Www.Patogh98.Com

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم /

سرودم هر غزل تنها بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم .

قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین ، فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند .

بقیه در ادامه مطلب
کلمات کلیدی: 10آبان, sms, sms 10 aban, sms aban mah, اس ام اس, اس ام اس آبان ماه, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس عاشقانه 11 آبان, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه روزیازدهم آباناس ام اس عاشقانه روزیازدهم آبان اس ام اس عاشقانه امروزیازدهم آبان, اس ام اس عاشقی 1389, اس ام اس عاشقی آبان, اس ام اس قهر, اس ام اس لاو10 آبان, اس امس10 آبان, اسمس امروز, اسمس روز, بهترین اس ام اس های عشقولانه, جملات, جملات 10 آبان 1389, جملات عاشقانه 11 آبان, خنده, داغترین اس ام اس, سری جدیترین اس ام اس ها, مجموعه اس ام اس های عاشقانه, مسیج خیلی جدید, مسیج عاشقانه, مسیج عاشقانه روز10 آبان, مسیج عاشقانه روز10 آبان 1389, پیام کوتاه, پیامک زیبای عاشقانه, پیامک عاشقانه 11 آبان 1389, پیامک عاشقانه امروز

به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را / تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را .
دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را می کند .
نرسد دست تمنا چون به دامان شما / میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما / از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست / جانی ست در این فاصله ، قربان شما .
نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب / غم اشک دلم آهسته می گفت / پریشان از فراق یارم امشب .
دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست .
بهترین لحظه ها وقتیست که بهترین ها به یادت باشند ، بهترین نیستم ولی بیادتم .
دلم زیباترین دلهاست امروز / درون این دلم غوغاست امروز / دلم را در طبق بنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز .
کاش منم تو پاکت اس ام اس جا میشدم تا در عرض چند ثانیه بهت میرسیدم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد