ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

ویترین::آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول::اس ام اس جدید::سرگرمی

برای دسترسی آسان مطالب به قسمت موضوعات سایت مراجعه کنید

نام های مورد علاقه ی مردم انگلستان!!

نام های مورد علاقه ی مردم انگلستان!!


www.patogh98.com

بر اساس آمار ارایه شده توسط سازمان ملی آمار انگلیس، والدین انگلیسی نام «محمد» را پس از «اولیور» و «هری» به عنوان محبوب ترین اسم برای کودکان پسر خود بر می گزینند.

«جیم کمپبل» مسوول اداره روابط عمومی سازمان ملی آمار انگلیس به ایرنا گفت: نام محمد (با املاهای مختلف انگلیسی آن) در سال گذشته میلادی برای نامگذاری شش هزار و ۵۳۵ کودک در انگلیس استفاده شده است.


بقیه مطالب را در ادامه مطلب بخوانید...


کلمات کلیدی: اسامی, انگلیسی ها, علاقه, محبوب ترین, محبوب ترین اسامی, محبوب ترین اسامی مورد علاقه, محبوب ترین اسامی مورد علاقه انگلیسی, محبوب ترین نام ها, محبوب ترین نام های انگلیسی, مورد, پر طرفدارترین نام ها, پراستفاده ترین نام ها


کمپبل افزود: سه املای مختلف از نام محمد در انگلیسی وجود دارد که اگر فراوانی این سه املا را با هم جمع بزنیم، محمد سومین نام محبوب در انگلیس است.

وی گفت: نام محمد در منطقه «وست میدلند» محبوبترین نام انتخابی والدین انگلیسی برای کودکان پسر خود است و در مکان اول محبوبترین نام ها قرار دارد.

بر اساس ارقام سازمان ملی آمار انگلیس، «اولیور» با فراوانی هفت هزار و ۳۶۴ مورد در رتبه اول و «جک» با فراوانی هفت هزار و ۹۰مورد در رتبه دوم محبوبترین نام های انگلیسی در سال گذشته میلادی قرار داشته اند.

هری، آلفی، جاشووا، توماس، چارلی، ویلیام و جیمز از دیگر نام های محبوب خانواده ها در انگلیس به شمار می روند که به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم را از نظر فراوانی به خود اختصاص داده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
هیچکس یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://radesayeh.blogfa.com/

سلام - میتونی منو با هیچی ولی همه چی لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد